Gå til innhold

Hentesett


♥mini♥lille♥knerten

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig dette hentesettet, og hva bør det bestå i når jeg har termin midt på sommern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det babyen drar hjem i. Kommer an på været og hvor langt dere skal kjøre/gå for å komme hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en utrolig søt Ole Brum kjole og jakke i London gleder meg til å ta det på henne=0). Syntes det er kos att hun skal pynte seg litt første dag hun kommer hjem=0).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det bør bestå av avhenger vel av været. Men en body og en bukse el skjørt og longs og evt en jakke el. tynn dress utenpå om det er dårlig vær. En tynn lue må du hvertfall ha, og ett godt helseteppe. Så kommer det an på om du skal kjøre eller trille hjem. Men et godt tips er å kjenne i nakken på baby om h-n er varm eller kald, så regulere mengden av yttertøy/teppe/dyne utfra det.... Her er det mammen som har fått i oppdrag å kjøpe henteklær, da vi ikke vet hva slags kjønn vi får, så hun må slippe det hun har, så fort vi vet kjønn og ile ut og handle henteklær til lille gull:) For synes det er litt artig å ha "rette" fargene på denne turen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...