Gå til innhold

Ny her


nordlandsjenta

Anbefalte innlegg

Hei er ny her. Har fått brev fra IVF avd i tromsø, at de kan tilby oss IVF-behandling. Lurer på hva som skjer videre. Er det noen som kan fortelle med det.

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei

Først er det vel mannen din som må levere sædprøve, hvis ikke det er gjort allerede.

Dere vil få tilsendt skjema med egenærklæring og blodprøveskjema. Det skal dere ta hos fastlegen. Når svarene er kommet på det skal dere sende svarene på blodprøvene og ferdig utfylt skjema til IVF.

Deretter får dere et annet skjema tilsendt med underskriving av samtykke samt bekreftelse fra folkeregistret om at dere er samboere eller kopi av evt vielsesattest.

Det går rimelig radig unna der.

 

Vi var på samtale på UNN 19.jan og fikk deretter brev om at de kan tilby oss behandling. Jeg begynner med spray neste lørdag.

-S-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil bare ønske deg velkommen til oss og lykke til med babylaging

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan nordalandsjenta!!!

 

Alltid koselig med fleire nordlenninga c";)

Vi tok privat klinikk så jeg er ikke så kjent med rutinene til UNN.

Vil bare ønske deg velkommen hit, og lykke til videre!!!

 

Påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for svar.

Sødprøve er tatt for lenge siden den var ok, blodprøver er tatt, og sendt oppover: ok

samtykke pluss vielseattest sendt :ok

men hva skjer nå?

 

lykke til med sprayen

 

nordlandsjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere mottatt samtykkeskjema?

 

Hvis ikke er det bare den som gjenstår - den fikk vi etter at blodprøveskjema og vielsesattest var sendt inn.

Så fikk vi brev bare 4 dager etter det var sendt inn at jeg kunne ringe inn ved neste mens, eller når vi følte oss klar.

Ringte inn 4april... å da mottok jeg pakke med medisiner og skjema over når jeg skal begynne med spray, dato for oppstart av sprøyter og timer for ul.

 

-S-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja samtykkeskjema sendte vi inn på tirsdag sammen med vielsesattesten. da er det vel bare å vente på neste brev og mens. synes dette er veldig spennende. får mens ca 16 april. Tusek takk for svar. Kommer sikkert til å stille flere spørsmål framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...