Gå til innhold

Menssmerter eller rier..?


talie83 har fått Elias:)

Anbefalte innlegg

Hmm, sitter her og er litt stusset på en ting.

Her hatt noe grusome menssmerter eller rier... vet ikke hva jeg skal kalle det, for det er vondere en menssmerter, ligner mere på rier.

 

Kan ikke huske jeg hadde det sånn med de 2 første, eller vet jeg ikke hadde det, for jeg hadde ingen plager for de 3 siste mnd.

 

Bare lurte på om noen andre hadde hatt det eller om dette er vanlig?

 

Er litt redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har opplevd veldig sterke smerter på natten to ganger. Smertene er mye sterkere enn mensensmerter og jeg blir klam og kvalm av de.

 

Det er vanlig å ha vondt i magen under den første tiden av graviditeten. Jeg spurte en venninne om smertene og hun sa at hun hadde vondt i magen nesten konstant de 10-12 første ukene og noen ganger var smertene så sterke at hun trodde at hun skulle miste.

 

Hvis du er engstelig, så bør du nevne det til din lege.

Eller forsøke deg på jordmortelefonen: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/jordmortelefonen

Du kan også ringe sykehuset og spørre.

 

Jeg skal ta det opp med min lege på førte legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det var godt å høre at det er litt normalt ihvertfall.

Det er så merkelig, for smertene kommer mest på kvelden og natta, lurer på om det har noe med å gjøre at jeg er så aktiv om dagen?

Får ta det opp med lege, skal dit om 3 uker, og får håpe alt ser bra ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vondt. Det begynte for to uker siden,og jeg trodde det var menssmerter. Etter å ha ventet på mensen og vært kvalm og ekkel i to uker tok jeg testen i går. Den var veldig positiv! Tok en ekstra i dag for sikkerhets skyld. Engster meg litt for disse smertene jeg også. Som du sier så kommer de sterkest om kvelden og natten. Jeg får vondt i magen,det pitrer i panna og ender som regel med hodet i do...

Vi får høre med legen...

Lykke til!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...