Gå til innhold

Ping-Pong!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

leste i et innlegg her at du har vært på surin beach i november i fjor? lyst å dele litt erfaringer med meg. vi skal dit i november med amalie som da er 17 mnd. hva bør vi ha med? flyturen, hvordan var hotellet etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvete!!!! Nå hadde jeg skrevet et sinnsykt langt innlegg til deg, og så klikka dataen!!!!

http://www.surinbeachresort.com/

Her er linken til hotellet. Det er like fint, om ikke bedre enn på bildene. Du har ALT på den plassen. Vi hadde hotellrom med stue/kjøkkenkrok, soverom, bad og balkong.

Helt topp! Vannkoker på rommet, kjøleskap, kokeplater og tallerkner, kopper og kar.

egentlig så trenger du ikke ta med deg noen ting utenom vogna. Seng til jenta får du på hotellet, bleier er å få kjøpt +grøt og slike ting. Det er et stort handlesenter i Phuket by, ca 45min med bil tror jeg. Der har de absolutt alt du kan tenke deg.

Kan absolutt anbefale dette hotellet. Vil gjerne reise ned igjen jeg også snart!!!

Flyturen ned gikk over all forventning. Jenta på 4år var kjempegrei, og snuppa på 6mnd sov og var en liten engel hele veien. Fikk masse skryt av ungene mine av de andre passasjerene.

Nå orker jeg ikke å skrive mer, siden jeg allerede har gjort det en gang før nå......men bare spør hvis du har noen spørsmål. Har skiftet nick;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...