Gå til innhold

Flere som sliter med forkjølelser?


Muffinsmamma

Anbefalte innlegg

 

Har nå min 6. forkjølelse denne graviditeten. Nyskjerrig på hvor vanlig det er.. mange som sliter nå i vintertida?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært tett i nesa på månedsvis nå,holder på bli gal er tongt nok puste som det er (presset på lungene)huff huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si at så forkjøla/syk jeg har vært denne vinteren, har jeg ikke vært på det jeg kan huske... Vet det er vanlig med nesetetthet under svangerskapet, pga opphovnede slimhinner, men denne vinteren har jeg nesten vært konstant forkjølet, siden begynnelsen av novmeber. Har hatt par uker innimellom slagene, hvor jeg har vært frisk. (deilig!) Men så bryter det løs igjen... Er så utrolig lei av å være forkjølet... Hoster og nyser i ett sett, snørra renner, nesa klør, og er samtidig potte tett. I tillegg har jeg hatt par omganger med bronkitt... Ikke mye gøy... Pusten er i tillegg ganske tung fra før, pga graviditeten, men det hjelper ikke akkurat at man til vanlig er plaget med astma også. Må bare innrømme at astma-medisinen er blitt flittig brukt i vinter, men uten den har jeg bare ikke kunnet puste... (har snakket med legen om det)

Nå vil jeg ha varme og sol, så kanskje jeg blir frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

Åjada... mitt immunforsvar ble visst så sykt at det "døde".. hihi

Har aldri vært så mye syk før,jeg.. og er drittlei! potte tett, renner av nesa, vondt i halsen og feber fra og til.... slitsomt!!

Hadde det ikke vært for det, så hadde formen vært strålende ellers!!!

 

Men det hjelper seg vel når ungen popper ut.. håper jeg.....

 

I dag må vi ut å gå en tur i det strålende været i allefall!! God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei forkjølt i jula, og den sitter ennå. gleder meg til denne ungen kommer ut sånn at jeg blir frisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har vært forkjølet siden jeg ble gravid! Med en halsbetennelse eller oppkastsyke iblant for å variere. Nå har jeg hostet i ukesvis, blir bedre et par dager, så snørr, slapphet og hoste igjen. Har 0 energi i kroppen.

 

Og det første svangerskapet var jeg nesten ikke syk i det hele tatt. Ante ikke det gikk an å ha to så forskjellige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...