Gå til innhold

Selvbruning ;) (Samme innlegg som på skravlesiden).


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Er det flere enn meg som føler seg litt bleike nå mot påske? Var på parymeri å så på selvbruningskremer for ansikt idag. Fikk med meg en tester fra clarins som jeg har prøvd nå, men må jo vente et par timer på resultatet.. Er det noen som har noen gode tips til selvbruningskrem/liquid eller gel for ansikt som dere er godt fornøyde med? Pris osv..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste et Kamille-blad for noen uker siden,der de testet selvbruningskremer...Der kom Lancomë sin best ut i test,med Cosmica sin fra apoteket på en god 2.plass... Lancomë sin kostet rundt 200,- hvis jeg ikke tar feil,og Cosmica sin kostet ca 100,-...

Jeg kjøpte Cosmica sin,da ingen hadde Lancomë sin her i byen...er veldig fornøyd ;-)

Bare husk å peele kroppen først,og bruk gjerne en god hudkrem noen dager i forveien så du ikke har mye tørre hudpartier på kroppen ... Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Føler meg ikke så veldig fin etter en lang vinter og det at en ikke kan ta sol. Selv bruker jeg en ansiktskrem fra natusan, holiday skin heter den. Den er tilsatt en liten dose selvbruningskrem.. Ser ikke en effekt etter en dag, men syns den virker. Fins også som body lotion. Ansiktskremen koster ca 50 kr. body lotionen koster ca 40 tror eg.. Ellers kan eg anbefale ysl sitt solpudder :-) Føler deg ganske fresh med den :-) Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte en mye før..husker ikke helt hva den heter, men kjøpte den på H&M. Den var for fjeset...og var sånn at man ble brun med engang. man pumpet ut både brun og hvit krem som blandet seg....den var veldig god syns jeg... har ikke brukt noe selvbruningskrem etter at jeg ble gravid.... tror den kostet litt under 100 kr..husker ikke helt..var iallefall veldig lett å smøre på pga at den ble brun med engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for tipsene jeg har fått så langt! :-)

 

Den jeg testeren jeg fikk med hjem fra parfymeriet, prøvde jeg igår kveld etter å ha tatt en finkornet peeling. Den het så mye som: clarins liquid bronze self tanning.

 

Den er fin fra panna og ned til linjene langs nesen og mot munnen, men derifra er det blitt et par flekker. Brunfargen er helt grei, men kanskje litt gul. Det ble en veldig kraftig farge etter bare 1 påføring. Men at den var så lett å påføre som damen i parfymeriet påsto, vil jeg ikke si at den var.

 

Kremen er hvit og det eneste kjennetegnet du har på at du har smurt deg er at huden er litt klebrig en liten stund. Den er også så flytende at det var best å bruke en bomullpad. Det var også anbefalt på pakningen.

 

Er ikke helt fornøyd med denne, så flere tips ønskes! :-) (Gjerne pris også)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shiseido sin self tan for kropp og ansikt (brun pumpeflaske) synst jeg er super å ha på ansikt og hals.Ein blank gele som er enkel å fordele.Ikke er den klissete heller. Jeg har en lys hudtype og får en fin gyllen naturlig farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd dette med hell?

 

1)Peel huden med en helt finkornet og parfymefri peeling.

 

2)Rens huden med en bomullspad og hudrens.

 

3)Smør huden med et tynt lag fuktighetskrem uten parfyme. La den tørke.

 

4)Legg et lag me selvbruningskrem/gele/liquid til slutt.

 

Eventuelt genta dagen etter for en kraftigere farge?

 

PS: Prøvde å ta på tannkrem med whitning på de stedene som var litt mørkere, og det funket. Fjernet tannkremen straks den var tørket. Sensodyn gentle whitning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tåler ikke selvbruningskrem no når eg e gravid.. huden begynner og flasse noe sinnsykt.. har aldri opplevd maken.. har aldri reagert på det før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med loreal sublime bronze. Den er billig og drøy i bruk. Får en veldig naturlig brunfarge av den. Den lukter veldig "selvbruning" men eg pleier bare å påføre om kvelden før eg legger meg og dusjer så vekk lukten neste morgen. Den kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg har alltid brukt lancome sin, men etter tips fra en stylist har jeg byttet. Ambre Solaire har sånne servietter til ca 25 kr stk som man bare vasker ansikt/hals med. De er geniale, og gir alltid en fint, jevnt og naturlig look.

Uunnværlig.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den ultimate løsningen om du har lyst til å ha en kjempefin farge året rundt og har noen kroner til overs.

 

www.mandera.no

 

Jeg kjøpte meg denne maskina for godt over 1 år siden og er superavhengig av den. Bruker den iallfall 1 gang i uken. Får en fantastisk naturlig farge. Jeg bruker 1 min på å spraye ansikt og overkropp sånn ca 1 gang i uken. Beina orker jeg ikke ta nå når de kun er gjemt i bukser alikevell. Men jeg føler meg meg så fresh bare ved å få farge i ansiktet, puppene og magen.

 

Anbefales på det varmeste om du er som meg og får aldri tid til å sole deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...