Gå til innhold

Hjelp- som kniver i korsryggen,strålinger i bena,uke35..


minnummer3-21.mai

Anbefalte innlegg

jeg har i kveld hatt sterke smerter i korsryggen og strålinger nedover lårene og rumpa. Kommer og går, synes ikke jeg har noen regelmessige kynnere. Vil bare grine til tider. Dette er min tredje og kan ikke huske å hatt det slik med de andre. Lurer på om jeg skal ta kontakt med føden eller ikke...hva synes dere? noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du burde ringe og høre i alle fall, det kan umulig skade, du kan jo ikke gå og ha så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje jeg skal gjøre det...er redd for å være overhysterisk... Men om det skulle tyde på noen fødsel skulle jeg jo hatt sterke kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som bekkenløsningssmertene mine... Kanskje mageboeren er på vei ned i bekkenet for å feste seg!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som bekkenløsningssmerter... Det er sånn jeg ville beskrevet det ihvertfall.. Ville kontaktet lege, slik at du får time hos fyseoterapaut og ikke minst får deg en sykemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som smertene du beskriver, har jeg også når jeg er på jobb. Får så utrolig vondt nedover beina når jeg har sittet noen timer. Jordmor avviste at det er bekkenløsningsplager, men sa at det er helt normalt (dårlig blodsirkuasjon eller noe som ligger i klem). Men det er forferdelig vondt. For meg hjelper det å være i bevegelse (selv om det gjør vondt i starten). Som regel er jeg helt fin neste morgen, men så blir jeg like dårlig igjen etter noen timer på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsning jepp :)

 

Har dette denne gangen, vært sykemeldt pga av det.

Ikke farlig, men om du presser deg langt ender du med krykker til slutt, slik som denne dama :)

N er jeg ganske bra da, slipper krykker men får ikke gå tilbake på jobb da det vil nok bli gale igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne smerter har jeg også fått den siste uka. Har også trodd det er nerver i klem, men redd for bekkenløsning. Hjelper å ta det med ro i alle fall. Blir mye verre etter slitsomme dager på jobb eller mye husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...