Gå til innhold

Når man skal hjem...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

I bilsete. Det er det tryggste tar ingen sjanser når det gjelder tulla vår. En venninne av meg så en film om hva som kan skje med unger som ligger i bag og hun anbefaller det IKKE. Selv om det skal mye til tar jeg ingen sjanser tross alt det viktigste i verden=0)

jeg har oxo bilsette til gutten min.. vi har vel ca 40 minutter hjem, men da får vi bare stoppe en tur viss det skulle være nødvendig.. for jeg kommer ikke til å legge ungen min i nett og bagg ass.. det er bestemt alt.. Han kommer til å bruke det sette hele tide, låner det av min bror, og han brukte det på sønnen sin oxo, det har gått så bra atte... så da må vi bare ikke ta lange turer med bil den første tiden, se ann litt hvordan han sitter i det da, det er sånn som nesten ligger så.. er jo kommet så mye fine setter... det er jo seter som er nesten som bag bare med bedre sikring så...

lykke til med det valget dere tar alle sammen.. noe er riktig for alle vettu..

Ser det er en del her som planlegger å busse hjem fra sykehuset.

VIl bare gi dere et lite tips,ha en annen måte å komme hjem på i bakhanda ;) skulle egentlig ta buss hjem jeg og hadde jeg tenkt,men aldri i verden om jeg ville klart det! Synes det var pyton bare å gå til bilen og sitte der,(ble henta av mamma og kjørt hjem)

jeg er enig med deg der WenchePia,fikk pia si,22.02.

ha en annen måte å komme hjem på i bakhanda..

er nok ikke bare bare å ta buss etter et opphold på sykehuset man er veldig sliten osv..

da er det bedre å koste på noen ekstra kroner til taxi om man ikke har famile som kan hente

jeg ble henta av sambo og vi brukte bilsete til sander når vi skulle hjem

jeg hadde aldri i verden satt meg på bussen !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...