Gå til innhold

Når man skal hjem...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyinnkjøpt bilsete :o) Må stoppe noen ganger på vei hjem (pga lang vei) men det har vi tid til *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilsete, det er tryggest. Heller ta noen pauser på vei hjem så den lille ikke blir sittende lenge om gangen, må få strekket litt på ryggen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir ikke bag anbefalt lenger? Det må være bedre for den lille kroppen å ligge i den, i hvertfall hvis det er en god bit hjem. Det er vel noe nytt innen sikkerheten tenker jeg? Stadig noe nytt liksom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er pga i et krasj så blir babyen slengt rundt i bagen.. det ville selfølgelig vært bedre for den om den kunne ligge i bagen heller..men er ulykka ute så sier det seg jo selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi tar bussen jeg. Har ikke bil, så alternativene er buss eller taxi. 20-bussen fra Ullevål stopper rett utenfor blokka vår, så da blir det nok den tenker jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bilsete. Det er det tryggste tar ingen sjanser når det gjelder tulla vår. En venninne av meg så en film om hva som kan skje med unger som ligger i bag og hun anbefaller det IKKE. Selv om det skal mye til tar jeg ingen sjanser tross alt det viktigste i verden=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har oxo bilsette til gutten min.. vi har vel ca 40 minutter hjem, men da får vi bare stoppe en tur viss det skulle være nødvendig.. for jeg kommer ikke til å legge ungen min i nett og bagg ass.. det er bestemt alt.. Han kommer til å bruke det sette hele tide, låner det av min bror, og han brukte det på sønnen sin oxo, det har gått så bra atte... så da må vi bare ikke ta lange turer med bil den første tiden, se ann litt hvordan han sitter i det da, det er sånn som nesten ligger så.. er jo kommet så mye fine setter... det er jo seter som er nesten som bag bare med bedre sikring så...

 

 

lykke til med det valget dere tar alle sammen.. noe er riktig for alle vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en del her som planlegger å busse hjem fra sykehuset.

 

VIl bare gi dere et lite tips,ha en annen måte å komme hjem på i bakhanda ;) skulle egentlig ta buss hjem jeg og hadde jeg tenkt,men aldri i verden om jeg ville klart det! Synes det var pyton bare å gå til bilen og sitte der,(ble henta av mamma og kjørt hjem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med deg der WenchePia,fikk pia si,22.02.

ha en annen måte å komme hjem på i bakhanda..

er nok ikke bare bare å ta buss etter et opphold på sykehuset man er veldig sliten osv..

da er det bedre å koste på noen ekstra kroner til taxi om man ikke har famile som kan hente

jeg ble henta av sambo og vi brukte bilsete til sander når vi skulle hjem

jeg hadde aldri i verden satt meg på bussen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...