Gå til innhold

Juni: Mensensmerter....


Lamelia

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som sliter med kraftige mensen smerter nå? er det vanelig når du har kommet så langt?

Jeg er 30 uker på vei i morgen og har hatt det hver dag nå i over en uke...

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en uke lengre enn deg , og kan ikke si jeg har sånne smerter. Det betyr ikke at det er noe galt med deg for det!

Hvis du føler deg utrygg, Lene G, så benytt deg av jordmorens telefontid, eller ring på føden :) Det er deres jobb å passe på deg i svangerskapet og at du er trygg og har det bra.

Ofte kan man få komme på føden for en svangerskapskontroll hvis man er bekymret eller har smerter. Ring dem , du, det er bedre enn å få "ørten" forskjellige svar her inne som man bare blir mer utrygg og usikker av ;)

LYkke til !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene G,

 

Jeg har også vært plaget av dette. Nevnte det for jordmor på tirsdagen og hun ba meg bare være obs på hvor jevnlig det kommer og i hvilke sammenheng. Og hvis det kom ved fysisk anstrengelser så kunne jeg prøve å slutte med det og se om det bedret seg.

Ellers sa hun at hvis det tiltar så måtte jeg ringe føden og få sjekket livmormunnen.

Jeg har hatt kynnere før og de har ikke kjentes slik ut, og maven blir ikke hard samtidig med smertene, så kynnere er det ikke for min del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene G

 

Jeg var på legevakten idag fordi jeg har slitt med kraftige mensensmerter siden natt til søndag. Trodde først det var bare kynnere, men igår kveld ble jeg veldig klar over at det var urinveisinfeksjon. Hvis du sliter enda og det blir verre som med meg kanskje en tur til lege/jordmor med en urinprøve hadde vært en ide.

Det er bedre å være på den sikre siden.

 

lykke til videre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.

Jeg tror det ikke er urinveisinfeksjon for jeg har testet urinen min mye i det siste.

Det er vel bare ting som gjør seg i stand da kanskje.

 

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det ikke er urinveisinfeksjon:-) da er det vel heller ting som gjør seg i stand. Mine mensensmerter har ikke gitt seg selv om jeg har gått på penicillin i nesten 3 dager. Så begynner å lure på om de to tingene ikke har så mye med hverandre å gjøre.

 

får vel bare holde ut, det er jo en del som har sagt de har vært plaget med mensensmerter så da er vel mer vanlig enn man skulle tro.

 

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...