Gå til innhold

November: oi, der kom magen


gammel røy

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ante fred og ingen fare, er nå i uke 12. I dag så jeg at magen plutselig har spruttet ut.. Var selvfølgelig i et H&M speil (har man ikke dårlig hud eller er feit blir man det jo garantert i de speilene) så det var lettere å legge merke til. Maget har kommet, og er på en eller annen måte litt høyere eller har en annen for enn for bare noen dager siden.

 

Litt vel tidlig for en førstegangsfødende å vise så tydelig (kan vanskelig skjules)...........

 

Ja, ja, ingen grunn til å ikke dele nyheten nå. Informerte jobben, men de hadde sett det for en stund siden...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Jeg er i uke 11, og har vært og kikket litt på mammaklær. Føler på en måte at det er litt mage der, og at buksene strammer litt, men det kan også være litt ønsketenkning, tror jeg!!! For magen kvalifiserer ikke helt til mammaklær ennå, men jeg har veldig lyst til at den skal... Men den vokser sikkert tidsnok! Jeg har lite symptomer på at jeg er gravid, er litt trøtt og litt uvel noen ganger, men ikke slik at jeg kjenner det enormt på kroppen. Så derfor går jeg her og venter på synlige tegn!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, kjenner heller ikke noe særlig symptomer. Vi er nok heldige der. Jeg har bare to par bukser som passer, men nå bretter de seg under magen som vanligvis er helt flat (selv om jeg ikke er noen sylfide akkurat). Uke 11- ikke lenge før vi begge er over i termin 2!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...