Gå til innhold

Noen her?


rampen_

Anbefalte innlegg

Kjeder vettet av meg....:-) blæææææ

 

ingenting på tv en gang.. hehe

 

huff... sånn går det når en begynne å bli nervøs foran IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stille her i kveld tror jeg. De fleste har vel dratt på påskeferie....

 

Jeg surfer rundt på BIM. Snart har jeg lest alt på alle forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at flere har det som meg... hehe

Som sitter her og glaner og leser, mens andre mojer seg i snø og godis på hytta!! Fatter ikke de som oppsøker snø .. er så glad for at den nesten er borte jeg ;O) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her og gaper jeg og..

 

sulten som en rev.. men har jeg lyst på noe? NEEEEEEIDA...

 

åååhh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme alene, for min kjære har dratt på hyttetur og jeg må være igjen og jobbe.... Typisk! Sånn er det å være gift med en lærer!

 

Jeg har vært å kjøpt meg masse godis, og skal kose meg skikkelig hjemme.

 

Dessuten kan jeg jo bimme så mye jeg vil, uten at noen maser...hehe.

 

Men jeg savner han nok når jeg må legge meg alene i kveld.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du være alene i hele påska? for det hørtes ganske ensomt ut igrunn... skal kanskje dra etter??

 

Bra du har hamstra inn godis da, så du har noe å trøste deg med... og bim self.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, han kommer tilbake på fredag, så det blir bare to netter. Får ikke være borte så lenge! Når jeg tar helg får han bare se å komme hjem til meg!

 

Syns egentlig det er deilig å være litt alene, selv om jeg bare sitter her på datan sammen med dere uansett..... Før pleide jeg å lese bok, ta ansiktsmasker og spise masse godis når jeg var alene. Nå klarer jeg ikke løsrive meg fra datan..... MÅ ta meg sammen snart, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sant.. helt utrolig hvor avhengig man blir.. jeg klare ikke å la datan stå i 5 min engang.. mannen dekket på med ost og kjeks her nå... eneste det ble av det var et tastatur med smuler.. tror han lurer på hva som feiler meg.. sitter her kveld på kveld... håpløst!! Hadde kanskje vært greit å få seg et liv ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, jeg også..og i samme båt som dere! ;)

Hadde alsdri trodd det var sånn en vitenskap dette med baby-laging...guuuud så mange ting som skal klaffe! Og jeg aner ikke når jeg har EL, satser are på at det er sånn ca på dag 14-17 eller noe....fikk låne en PERSONA av venninnen mn, men glemte å "reset"- så jeg vet ikke om den skjønner noe den maskinen.....

Ja, ja....

Kos å se at vi er flere emosjonelle her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...