Gå til innhold

Hvor mye nyfødt klær kjøper dere??


Snuppa's mamma

Anbefalte innlegg

Tenkte på at en får vel endel, tenker spesielt på dere som ikke vet kjønnet!! Lurer liksom på hvor mye ca en trenger... De vokser jo så fort og:o) Har foreløpig en sparkebukse og et sett!! Må vel ha litt mer:)

hva mener dere?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vel 8 eller 9 bodyer, to dresser/sparkebukser og 4 strømpebukser. Satser på å få litt, og så vet vi ikke hvor stor gutten blir så godt mulig pappaen må ut å handle litt alene. Den fineste bodyen vi har er en med masse "bamse - verdens sterkeste bjørn" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har foreløpig kun ett sett i str 50. Tror vi får en stor baby ettersom både jeg og papppa er store. Kjøpt litt mer i str 56.Vi vet ikke kjønnet, så tror vi må rett fra sykehuset og på shopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre sparkebukser, kanskje 7 bodyer med lang arm og 7 i kort arm, noen sokker, strømpebukser, en hentedress, 4 luer.. Har nok, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del bodyer, har noen sparkebykser, en joggedress, en annen dress, to "hentesett" og det var vel det jeg kom på.. Har handlet en del da.. Og en del i 56.. Er vårt første barn så jeg syntes det er litt vanskelig å styre seg med de søte klærne *ler* Kjøpte senest en "dress" i stad... Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en i fra før, erfaringen tilsier at du ikke trenger så inmari mye...

sønnen vår var 53 cm lang da han ble født, kjøp noe i strl 56 og heller litt mere i 62.

Det du mest sansynlig vil trenge mest av er bodyer, men du får nok som du sier også en del!

Tenk deg om før du river av lapper, for mye er søtt men ikke alt er praktisk...

vi rakk ikke å bruke alle klærene vi fikk....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt en del bodyer ( ca. 10-12) og noe babytøy-sett ( mest i jentefarge, noe nøytralt). Jeg har det liggende klart i skapet, både i str. 50 og 56, med merkelappen på. Mannen min skal vaske det som passer mens jeg er på barsel. Bodyene er vasket på forhånd. Alt med merkelapp kan byttes. Det kan jo komme godt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennene mine sier forresten at de fikk stort sett klær fra str. 62 og oppover, så noe nyfødtklær må en nesten ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...