Gå til innhold

Kvalm etter måltid?


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

Er det normalt å bli kvalm etter man har spist? Har ikke fått positiv test enda, men jeg vet at jeg er gravid og isåfall er jeg 3+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja -jeg blir det. Har begynt å få mageknip også :o(

 

Håper du får en bekreftelse på følelsen din snart :o) så du kan være her inne hele tiden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se til mandan. da får jeg besøk eller ikke, så da må jeg vel begynne å kunne finne ut noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Slik jeg kjenner svangerskapskvalme, var det verst på tom mage. Måtte små spise hele tiden for å unngå å spy, tross alt bedre å spise en å spy:) Men dette er nok veldig inviduelt hvordan enn opplever det. Jeg håper å være gravid med nr.2, skal ta test i morgen. Har tatt Qr.test men etter anbefaling har jeg kjøpt clear blue som gir et raskere resultat. Hadde første mensdag 15 mars, enn skal vel telle fra den dagen eller?

Lykke til kjempe masse, vente tida når en lurer er litt slitsom egentlig. Jeg liker å vite ting med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert veldig individuelt, det tror jeg og. Men hadde jo vært lettere om alle hadde samme symptomer, for da kunne man jo konstatert graviditet med en gang:) Ja, man skal telle fra 1 dag i siste mens. Jeg har jo ikm den 16, så nå er det ikke så mange dagene igjen før jeg får vite det sikkert:)lykke til du og og takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare spørre

 

Du forventer mens den 16 april, har du 28 dager syklus og når hadde du da i so tilfelle 1 dag mens? Må til å regne jeg nå..., jeg er håpløs på dette området, kan det rett og slett ikke selv om jeg har et barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altså jeg hadde første dag av siste mens den 16 mars og jeg bruker alltid å få mens på samme dato, så denne måneden har jeg da ca.30 dagers syklus da..!?strøk i matte så er ikke så god til å regne:)hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm hele tiden jeg. Blir veldig ille hvis det går litt siden mat, men er kvalm med mat i magen også.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...