Gå til innhold

fra trondheim?


ChaChi

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen her som er fra trondheim?

 

bor selv der, men er ganske ny i byen så er ikke så sikker på hvilke tilbud som finnes og sånt.. så er det ingen av mine trondheimsveninner som er gravide eller har barn fra før..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bor i Trondheim! Kommer ikke herfra, men har bodd her i 6 år og har et barn fra før, født på St.Olavs. Termin ca 11.11.

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojda.. glemte å si at jeg har termin 3.12. min førstefødte, og er så spent... og litt grønn.. ( både fordi jeg er sykt kvalm, og fordi jeg ikke vet hvor legekontoret jeg hører til er en gang..)

 

hører jordmor tilbudet i trondheim er mildt sakt dårlig.. burde jeg ringe allerede nå for å prøve å få time?

 

*takknemlig for hjelp:)*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og velkommen i kvalmeklubben blæææ...

Hvis jeg var deg ville jeg prøve å kontakte JM så fort som mulig.... jeg ringte da jeg var 6 uker på vei, fikk time først i uke 14.... gruppetime av alle ting!!! Greit å prøve å finne ut legekontor også... de kan kanskje hjelpe deg med JM også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring jordmor så fort som mulig, du kan finne ut via trondheim.kommune.no hvilken bydel du hører til og telefonnummer til helsestasjonen. Jeg var forresten på gruppetime første gang hos jordmor og syntes det var greit. Vi avtalte å møtes på kafe etterpå og møttes jevnlig både før og etter at ungene var født. Grei måte å få seg en barselgruppe på!! Denne gangen har jeg gitt opp jordmor, tror ikke de tilbyr det til 2.gangsgravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gruppetime er jeg ikke så sikker på at jeg har så lyst på.. men det er sikkert en fin måte å møte andre i samme situasjon..

tror mine ikke gravide veninner begynner å bli litt lei av min gravidprat.. er jo sikkert ikke så intresant når man ikke er gravid selv:)

 

tenker å ringe både jordmor og lege nå etter påske. føler ikke noe kjempe behov for å dra til legen enda egentilg, men det er vel greit å få det bekreftet liksom:)

 

morro å snakke litt med andre fra samme område:)

så det er bim treff i trondheim, men bare for folk med termin andre mnd enn meg..men er jo bare i 1 trimester enda, så det er vel god tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg bor også i Trondheim. Høres ille ut med jordmødre her i byen - uff - en skam. Får vel ringe og mase på time nå jeg og da.

 

Jeg er 35 år og har en jente på 7 fra før. Termin 30 november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...