Gå til innhold

sopp!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, er ikke farlig å gå med det, men det er jo ikke noe godt da.. canesten hjelper ikke på meg, soppen kommer fort tilbake. jeg sverger derfor til pevaryl depot. det er en vagitorie som tar bort alt hos meg. kan jo kombinere det med salve også selvfølgelig. reseptfritt på apotek. ikke bruk applikatoren til å føre inn vagitorien når du er gravid, da holder det å bruke fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært plaget, og er det først kommet så kommer det lett igjen, i alle fall hos meg. Fikk et tips fra ei venninne om å blande like mye eddik og vann, og bruke sprøyte man kjøper på apoteket for å få det inn. Dette rådet hadde hun fått av legen sin, og det forsvant med en gang. MEN, dette ville jeg sjekket opp med legen med tanke på graviditeten. For vet at vagatorier ikke skal brukes av gravide. Kanskje det kan være et tips til seinere..? Yoghurt nøytraliserer soppfloraen, så det kan være lurt å spise for å unngå det igjen når du først er kvitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør vel ikke gå lenge med en soppinfeksjon. Dersom du e mye plaget, gå til legen og si at du behøver noe som er sterkere enn vanlig canesten! Han kan nok hjelpe deg.

Ellers, drikk masse, gjerne biola, yoghurt o.l. Dusj deg 1-2 ganger om dagen, uten såpe. Bytt truse/truseinnlegg ofte.

For meg forsvant ALLE plagene da jeg begynte å ligge uten truse om natta, anbefales! :-)

Håper noe av dette hjelper deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fel at man ikke skal bruke vagitorier når man er gravid! skjønner ikke hvorfor folk skriver slike ting når dere tydeligvis ikke har kunnskap om det! det er IKKE farlig å bruke vagitorier, men man skal ikke bruke noe å føre den inn annet enn fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...