Gå til innhold

Blir spennende å få beregnet hva jeg får i


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

permisjonspenger.... Regner ut med forskjellige tall på trygdekontorets sider og får ett avvik på omtrent 2000 kr. Dersom ikke det teller at jeg har jobbet ekstra og sånt er det innmari kjipt at jeg har jobbet noe ekstra, i den tro at det skulle hjelpe på permisjonspengene mine. For det er det jeg ha fått høre av andre.... Gruer meg litt til dette, for jeg er sånn som liker å vite og ha oversikten liksom. Vi klarer oss alltids, men det avviket er stort, føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får regnet med alt du tjener inntil 100% stilling, dvs at ikke overtid gir ekstra uttelling på fødselspenger- men dersom du jobber f.eks. 80% fast og har jobbet 20 % ekstra over lengre tid- vil du få uttelling for de 20 ekstra prosentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmmer ikke helt....det med overtid er greit, men det regnes ett snitt av hva du har jobbet ekstra.... selv har jeg 75 % fast stillin i hjemmesykepleien og har jobbet mye ekstra... så jeg får min fast lønn, pluss 10.300 kr pr.mnd fra trygdekontoret

 

så du får nok snittet av det du har jobbet ekstra utbetalt fra trygdekontoret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg får så mye pga jeg har jobbet så mye ekstra. skal man regne opp til 100% så er det vel ca 5500... så i snitt har jeg jobbet 125% stilling.

 

Jobb netter ekstra, da går snittet fort opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...