Gå til innhold

Fra når har dere hatt sykehusbaggen klar? (samme som skravle)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fra jeg hadde 3 uker til termin- da begynte jeg å pakke så smått. men hadde den ikke klar før nå- "2 uker igjen til termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å pakke den nå slik smått jeg.. vært hos jm i dag og hodet er feste og hun trodde jeg kom i veien før, så da får en være på den sikre siden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da er det som jeg tenker, veeel tidlig å begynne nå. Leste et sted at noen var anbefalt å ha den ferdig fom uke 30 liksom, også leser jeg om folk som nesten har alt i hus og bare har termin 2-3 uker før meg. Føler litt stress da liksom....:) Men jeg har god tid enda, tenker jeg, selv om jeg kan plukke opp ett og annet tips nå og da og skrive det ned, for hukommelsen er ikke helt som den burde være. Men nå har jeg plutselig begynt å glede meg til jeg skal pakke den, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, herlighet, det husker jeg ikke, den har stått der så lenge nå. Blitt en fast del av inventaret... :o)

Kanskje 4-5 uker?

Jeg hadde termin 6.april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 38+6, og har enda ikke pakket den:)

Men har ei liste skrevet da, slik at jeg kan pakke det som står på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte så smått å pakke 4 uker før. Er 3 uker til termin nå, men har ikke pakket helt ferdig. Er jo ting man bruker til hverdags som slipperser, morgenkåpe og toa. skaer. Men har laget en liste, så hvis det skjer noe i hui og hast, kasn jeg se på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det som jeg har tenkt ja, gidder ikke å pakke baggen på lenge enda. Kjenner jeg meg selv rett vil nok alle mine termindatoer komme og gå før den lille har tenkt seg ut, likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...