Gå til innhold

Oktober: Mange som har begynt å handle mammaklær?


Tvilling-77 med gullguttene

Anbefalte innlegg

Er 12+3 idag, så er vel egentlig litt tidlig. Men har allerede begynt å få litt stor mage, så klærne trengs snart. Fant ut at jeg ikke burde kjøpe tøy til våren/ sommeren, da jeg sannsynligvis ikke vil passe det når den tid kommer likevel. Dessuten er jo ikke utvalget i mammaklær ubegrenset, så fant ut jeg skulle slå til når jeg først fant noe jeg likte.

 

Noen andre som er litt tidlig ute med shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg begynte med mamma klær andre måneden, da ikke noe passet i skapet.. så var tidlig ute jeg .....14+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som begynner tidlig. Kjøpte jo litt idag, og det er nok ikke så lenge før jeg tar noe av det i bruk. Gensere blir jo fort for korte, og buksene trange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede begynt å bruke mammabukse.... men magen er STOOR også da. Skulle prøve på meg en Bergans overtrekksbukse i går, den var passe for en måned siden, men du og du..... var ikke i nærheten til å komme i mål i midja engang, prøvde å ha den under magen, men neida.... Løsningen for utedagen ble at jeg tok en ganske stort belte og hadde rundt, så hele buksa var åpen... men med stor jakke utenpå syntes det ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...