Gå til innhold

Da har denne pergotuppa mistet troen på bolle denne mnd...


Frøya76

Anbefalte innlegg

 

Håpet så lenge og var positivt innstilt men nå er jeg blitt hormonmonster så det holder som jeg pleier i dagene før mens så så da regner jeg med at det ikke var vår tur denne gangen heller .Skuffelsen over å kjenne at mensen nærmer seg blir liksom trippel når man har tatt pergo og 3-4 inv.UL og blodprøver og det som er uten å lykkes. Jobben er veldig viktig for meg og jeg føler på det hver gang jeg må komme sent etc. for å gå til legen. Begynner å bli tom for unskyldninger også, og å fortelle om det er uaktuelt i tilfelle vi ikke klarer det overhode.. Et hjertesukk eller to herifra altså.. Statistisk skal vel iallefall en eller to av oss ha klart det denne mnd. på pergo eller? Håper det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff.... det var ikke bra...... vi får håpe at du tar feil........jeg hadde et håp jeg også, har hatt mensmurringer i flere dager og tenkte kanskje kanskje ... har ikm på mandag og da er det for tidlig med mensmurringer nå hvis det er på grunn av TR liksom... men jeg tror ikke det har klaffet her heller - bare føler det på meg. Jeg drar på hytte i morgen og skal prøve å ikke bare tenke på om det har funket eller ikke.......

Jeg krysser fingre for deg .. kanskje kanskje det er en spire der likevel :-) god påske !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ig har mista håpet... men jeg har litt tid igjen til ikm.. tror jeg tar meg en fest i kveld jeg.. og driter i det meste hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du blir sliten og oppgitt av dette. Tror nok dette med å tro på at det fungerer eller ikke fungerer går veldig i bølger. Og det er ikke lett å leve med alle disse hormonene vi får tilført kroppen. Jeg har selv hatt den første pause perioden denne mnd. Hadde vel ikke den store troen på at det hadde fungert nå selvom man har hørt at en del får det til i disse pause periodene. Men jeg fikk nok dessverre rett. Tr kom med et smell i dag. Ironisk nok rett etter at jeg hadde vært på apoteket og kjøpt tester siden jeg i dag er på dag 31.....

Så jeg har forbandt det meste opp og ned i mente i dag.

 

I forhold til at du har blitt et hormonmonster kan jo det også være et tegn på at du har klart det og i forhold til statestikken din øker jo oddsen din nå når jeg er en av dem som har fått tr. (selvom det er en pause periode) Så jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffet for deg!!!!!

 

ps. forstår godt at det begynner å bli vanskelig å forklare alle legebesøkene på jobben men der har jeg dessverre ingen gode forslag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringene jenter! :) Og ta deg en fest du Bula! Får håpe statistikken er på vår side og gir oss noen blå kryss her denne mnd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...