Gå til innhold

Merkelig ultralyd


tassi2venterjente12oktober

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på privat ultralyd bare for å sjekke at alt var ok. Er i uke 14. Trodde det var var vanlig ultralyd, men ville vi skulle ta innvendig, fordi vi såg best da. Det var jo greit. Men gyn kom med idiotiske kommentarer hele tiden. Sjekket at hjernen, nakken, ryggraden og nyrene var ok. Så jeg ble jo happy. Kledde på meg og satt meg ned. Så sier han: " Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette".. Trodde jeg skulle dø..men i forhold hvor langt du er på vei, ser alt normalt ut, men kan jo ikke garantere noe. Jeg er ikke Gud.. Hallo?? tenk å si noe sånt. Jeg spurte ikke om noe, han bare slang ut kommentarer i hytt og pine.. Ble nesten litt usikker på om alt var ok når jeg gikk derfra. Står på bildet at fosteret er 7,8 cm. Men det er litt lite i forhold til 13+4? eller stemmer det at de måler fra hodet til rumpen? stemmer kanskje bedre da...

Ble litt langt dette.. Ble bare litt frustrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg var på ul da jeg var 13+5, og da var min lille 7.5 cm, så er nok ikke ille :) Legen sa til meg at dette bare er en fordel, et lite foster !

 

ble igrunn glad jeg da hehe ! Måten legen din snakket med deg på er jo helt sykt...du burde nesten sagt noe !

 

Bør jo tenke seg itt om da...hvor var dette da ? At de tar innvendig da er normalt, måtte jeg og ! Min lege gjorde begge deler !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på Omnia i Bergen.. Aldri vært der før,..

Jaja, bare alt var bra med barnet, så er jeg fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

merkelig ul.. jeg skiftet nettopp lege fordi min forrige var omtrent slik som du beskriver din. i går var jeg hos den nye legen som var blitt annbefalt og han var en drøm. Jeg er 14 uker og 2 dager på vei og babyen er visst blitt 15cm lang!! for 2 uker siden var den bare 6,8cm! men kanskje det var fra hode til stump, mens nå er beina regnet med. Det var hyggelig hvertfall. skift lege.. det er mitt råd

Ha en riktig hyggelig påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også til ul på omnia i Bergen når jeg var 11+5, synes det var helt greit, men ikke sånn kjempe fornøyd. Ul var jo selvfølgelig fantastisk og han sjekket det han skulle sjekke , men tror kanskje jeg ville valgt Volvat hvis jeg skulle igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lege har ikke gjort noe i det hele tatt og jeg har ett barn som døde etter fødsel uten grunn, så hadde regnet med at de kanskje hadde tatt en ultralyd til eller noe. fikk ikke beskjed om å spise vitaminer heller og je er født med b 12 mangel.. skal bytte nå for dette går ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så fælt! Be om en ekstra ultralyd hvis du føler deg nervøs! Høres lurt ut å bytte lege...

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...