Gå til innhold

syteinnlegg (mitt første...)


Gjest

Anbefalte innlegg

Er så utrolig tungpustet for tiden, er 7+4. Er også konstant sliten og må sove litt på dagtid. Føler også at jeg har blåst opp som en ballong, og mange av buksene mine er lagt på hylla.

Orker ingenting, føler meg som verdens lateste person, og det kan vel nesten stemme!

Kvalmen ser jeg ingen ende på, drikker på farris med eplejuice eller sitron og småspiser hele dagen, bare for å slippe å kaste opp.

Bekymrer meg for spira gjør jeg hele tiden og har komt til et stadie der jeg ikke klarer å glede meg for jeg er så redd det skal gå galt.

Føler meg nesten utakknemlig, for egentlig burde jeg være overlykkelig og nyte hvert sekund av gravititeten, men det er så mange tanker som surrer i hodet mitt....

Jeg vet det er normalt å føle det sånn som jeg gjør, håper bare det går over snart!

Er det flere som har det sånn for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit akkurat hvordan du har det.Uten om at jeg kaster opp i tillegg..

Jeg fikk beskjed om at de som er kvalme og dårlige har bedre sjangs for at det går bra enn de uten kvalme.Hvorfor veit de ikke ,men det er visst slik.Så du kan nok senke skuldrene dine.Spiren din har det bare bra.Lykke til videre og god bedring til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det! Og i like måte får jeg vel si:-)

Jeg vet jo at sjansen for sa er liten så jeg burde vel ta det med ro, men det er så ofte folk skriver inn at de har mistet og det er så fælt å lese om. Men slik er det nok for alle!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad når jeg ser sånne innlegg for da føler jeg meg ikke så alene! ;-)

 

I dag har det vært "ille" for meg også. Bare lyst til å sooooooooooove......... vonde pupper, kvalm, sulten, oppblåst osv osv...... Men klage, nei, det gjør vi IKKE!!! :-)))

 

Vi bare gleder oss til 2007....... og det er jo ikke lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...