Gå til innhold

noen på overtid?


siggen2

Anbefalte innlegg

jeg er 13 dager på overtid i dag-var på overtidskontroll på sykehuset idag-alt var bra med barn-men ble sendt hjem igjen og fikk ny time lørdag!fikk en datter 14 dager før termin sist,så jeg har ventet og gruet meg lenge nå!noe som har det liknende?trenger å høre at jeg ikke er alene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,og jeg var veldig moden-legen skulle være på vakt til 9 i morgen,og ble ikke overasket om jeg dukket opp sa han-men jeg har vel min tvil selv-men håper jo da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Føler virkelig med deg jeg også!

Jeg selv er 8 dager over termin, og holder på å blir GAL!!! Har gått over tiden med mine 2 andre barn også. Den første gikk jeg 13 dager over, og den andre bare 3 dager. Hadde derfor håpet at jeg skulle få på termin nå, men nei da..urgh... dagene blir så fryktelig lange. Ikke kan man planlegge noe heller, for man vet jo aldri når ting kan skje. Kjedelig å ha det slik i påsken!

Barna har fri fra skole og barnehage, og vi skulle kost oss masse sammen... i stede går vi bare rundt og venter på babyen vår. Slitsomt for oss alle!! Ikke bare det, man får telefoner og sms hver eneste dag av venner og familie som lurere på om det skjer noe snart. Skjønner at de veneter de og, men det gjør at man venter ennå mer, forde man ikke vil skuffe de liksom, skjønner?

 

Vel dere får virkelig ha lykke til!!! Håper at fødselen skjer snart hos oss alle!!!

Gledre meg til å høre hvordan det gikk!

 

klem,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ja, jeg går også på overtid. Termin 6.april, så det blir ei uke i morgen.

Jeg begynner å bli litt utålmodig, men plages ikke ennå. Legen min, som sjekket meg igår, sier at ungen fortsatt vokser, så da er det nesten litt logisk for meg at den ikke vil ut ennå...

Har fått time til overtidskontroll 20.april, men håper inderlig at jeg slipper å gå så lenge.

Veit ikke hva jeg skal si for å trøste eller oppmuntre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hjalp virkelig-akkurat slik føler jeg det også-og det er godt å vite at jeg ikke er alene,selv om jeg snart får rekorden her jeg kunne klart meg uten,hehe:)

tusen takk skal dere ha-og lykke lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fem dager på overtid her...ser jeg ikke har så mye å klage over i forhold til noen andre her, men må bare si at jeg har vært så utrolig lei i dag, kanskje mest fordi venninna mi som har termin den 17. April fikk gutten sin i natt, og her må jeg bare gå å vente...overtidskontroll den 20. jeg også, men håper virkelig noe skjer før den tid...

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å,stakkars deg-jeg måtte også se en vennine suse forbi meg og fikk en mnd før tiden,mens jeg fortsatt venter-også vi som var så fornøyde med å klare et mars barn,som vi haddde planlagt da,hehe-der fikk vi igjen ja:)

LYKKE TIL IGJEN;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...