Gå til innhold

Til "anonym" som føler seg feit og vil slanke seg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil bare berolige deg litt:

 

ALLE ser litt feite ut rundt 12-15 uker minst, før det begynner å bli mer ordentlig mage. Hvis du er slank og veltrent, kommer du til å få kjempefin gravid mage, virkelig strutte og se sprek ut!

 

Ang. vektøkning så fikk jeg selv høre av min lege forrige gang at jeg måtte "passe meg så jeg ikke la på meg så mye mer - det skal jo av igjen etterpå også". For noe sludder det var! 2 uker etter fødselen hadde nesten alt rast av, helt av seg selv. De siste kiloene som alltid legger seg på når man er gravid (jeg hadde igjen 3-4 etter 2 uker), trenger du for å klare å produsere melk. Det skal jo ganske mye fett fra din kropp inn i melka og over i babyen. Er du flink til å gå turer med vogna i tillegg, forsvinner de ekstra kiloene. Jeg lover.

 

Det eneste de fleste virkelig må gjøre en innsats for å føre tilbake til utgangspunktet, er magen. Men hvis du er veltrent fra før, får du nok en betydelig enklere jobb enn mange av oss andre.

 

Spis når du er sulten og spis skikkelig mat. Og fortsett å være aktiv. Så går det kjempebra. Håper du og samboeren din setter mer pris på ditt gravide look etter hvert!

 

Hilsen en som skjønner frustrasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...