Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Skal bli alenemor snart, og tror jeg gruer meg litt for hvordan det vil bli.. Lurer på litt småting da, som har med hverdagen og gjøre. Som, er dere flink til og lage ordentlig middag og slikt når det bare er dere to? Hvis dere skal ha f.eks gryterett; så klarer vel ikke dere og spise alt alene. Har dere da gryterett til middag neste dag også? Dette gjelder all slags mat som man ikke kan posjonere opp til riktig mengde.. Hmm, teit spørsmål kanskje..hehe Ikke at det er så viktig, men har en følelse på at jeg kommer til og bli veldig lettvinn i kosten her hos oss når jeg blir alene.. Men vil jo også at jeg og lillemor(3 år) skal få i oss ordentlig mat..
Gjest Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Mimre mimre. Det var virkelig spesielt å gå fra 3 til 2. Jeg gledet meg til å få en unge mindre i huset (sambo var den store ungen). Jeg gledet meg til å få litt mer kontroll over økonomien, men jeg kvidde meg til tidlige morninger og trøtte kvelder. Gutten var 2 år den gangen og det var beinhardt, men også utrolig deilig. Jeg fikk en slags rutine på ting og det gikk seg til etterhvert. Når det gjelder middagene, så fryser jeg ned det som blir til overs, også tar jeg det med på jobb, som en slags luksuslunsj. Eller jeg tar det frem en dag jeg ikke gidder å lage middag. Det hender gutten spiser lasagne, mens jeg spiser wok. Det er heller ikke alltid jeg orker å lage middag, da går det i havregrøt. Billig, godt, sunt og ikke minst, det går fort å lage.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Er så mye man lurer på vettu.. Er også meg du svarte ang. Os i sted.. Er enig i det med at det skal bli deilig med bare et barn.. Mannen min er virkelig et stor barn, som stort sett ikke tar ansvar for noe annet enn det han absolutt må.. Men samtidig så blir det jo rart med alt det nye.. Takker så mye for svarene, det var hyggelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå