Gå til innhold

Hemorider auuuu.


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

Hjelp har fått så mye hemorider.....måtte på krem og stikkpiller på resept.

Ligger rett ut og har så vondt...utrolig at man skal være så plaget med dette.

Hadde det mye i forrige svangerskap også...så kjedelig å måtte ligge rett ut i påsken.

 

Men fikk handlet inn litt før helgen av ammebher kostet bare 99 kr pr stk på spar kjøp...helt ok de var fine og så den billige prisen da.

Kjøpte en cup større enn jeg bruker så jeg får god plass når jeg trenger de.

Har gått helt berserk nå og har fått handlet inn det meste,kan ikke tro at dette ikke skal gå bra denne gangen.

Er alt kommet til uke 24 helt utrolig følelse etter å ha mistet så mange ganger.

 

Ønsker dere alle en fin påske så skal jeg ligge her og pleie rompa mi...hater dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammebh på spar? I Oslo også?

 

Siden det er så vanskelig å gjette størrelsen kan jeg godt tenke meg å kjøpe inn noen forskjellige så jeg har et utvalg når den tid kommer... hvis det er mulig å få tak i slike billige...

 

Hemorider høres ut som et sant helvete!! Stakkars deg!! Bra spiren klorer seg fast :-) Jeg er i uke 20 og lykkelig over kjenne min lille venn røre på seg hver dag :-)

 

God påske til deg også!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på spar kjøp i ski men går utifra at de har det alle steder også på nettet.

De hadde gode str. helt opp til 95 d i de til 79 kr og opp til 100 d i de til 99 kr kjøpte i rosa og sort jeg da de var myke og gode.

Fikk jo 3 stk for det man må gi for en så det var absolutt så det gikk å kjøpe mange forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...