Anonym bruker Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 jeg har termin om 12 dager og på ul.kan di ikke få bestemt seg om det er g eller j jeg venter.jeg tok den ringtesten men den går først rundt og rundt så stopper den og så går den frem og tilbake stopper og går rinut stopper og går frem og tilbake.noen med lignende erfaringer?det er litt iriterene for jeg vil jo gjerne handle litt til bebyen med farge på ikke bare hvit!!!!!
Silmy Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Hei! Min mor er en reser på denne ring testen, og i følge henne får du vite ikke bare hvilket kjønn du bærer nå, men også eventuelle andre barn du skal få. Jeg vet ikke om det stemmer helt, men hun sier at går den rundt blir det jente og frem og tilbake er det gutt. På deg kan det jo bety at du skal ha ikke mindre enn 4 barn...! og at du venter en jente nå først. Deretter blir det gutt-jente-gutt. Spennende...;o) Men ofte er det sånn at når de ikke klarer å avgjøre på ultralyd hvilket kjønn det er så kommer jenta. Men for all del ta dette med en klype salt... Det kan stemme på deg, men også bare være tull. ;o)
Carina med lykkebobler i magen Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Har hørt det omvendt jeg - at rundt og rundt betyr gutt og frem og tilbake Men så lenge det er en frisk baby har vel ikke kjønn mye å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå