Gå til innhold

Kirsty2


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Heisann Kirsty2

 

Jeg så på et annet innlegg at du hadde fått svak rosa skygge på test nå.. og har ikm til helgen eller mandag.? Så spennende... Håper dette er lykke måneden din!! Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... det var ikke en strek da, men en skygge... ikke sånn svaaaaak som forrige gang, men det var med billig strips så uansett for tidlig da... ikm søndag eller mandag. Var å kjøpte CB idag, tenkte å ta en fredag jeg. Men fikk litt håp da jeg så litt rosa farge der sreken ville ha vært siden jeg las et sted at den rosa fargen kommer opp bare hvis der er hcg da.. men kunne også være farge fra streken da den lå tett opptil... Tør nesten ikke å håpe. Huff... litt mensen smerter nå så er uansett på slutten av syklusen... gruer meg skikkelig til å få negativ test...

 

Takk for at du tenker på meg da, god påske til dere! Husk å spise masse sjokolade, er jo bra for fruktbarheten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler hjertelig* spise sjokolade? ikke noe problem,, jeg er sjokoholiker,, og det er påske,, så her skal det knaskes i vei. (digg at det er bra for fruktbarheten, jippi)

 

Jeg ble veldig spent når jeg leste dette om den fargede skyggen på testen din... det er jo en liten sjanse for at du har hcg i kroppen da... For ellers hadde jo testen blitt blanko hvit...ikke sant... Så nå er jeg veldig spent på fortsettelsen... Du har din helt egen påskekrim du.. spenning delux... hihi (Om du er gravid så er du superheldig,, du blir jommen fort gravid) Håper inderlig at hvis du er gravid at spiren vil sitte fast denne gangen....!!!!

 

Hold meg oppdatert!! :0)

 

Klem :0) :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha :-) Jo jeg er kjempeheldig hvis jeg blir gravid igjen med en gang ja... så heldig at jeg ikke tør tro på det. Har litt mens smerter nå, det kan bety to ting...enten mensen på vei eller gravid... hihi, alle symptomer kan jo være pms og kan være gravid... veldig forvirrende!

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...