Gå til innhold

Snubler inn på 2.tri. Kvalmere enn på mange dager....


Lykkelig mor til tre

Anbefalte innlegg

Huff.. skull eikke denne kvalmen bli borte nå da?? På ett magisk vis? Begynner min 13. uke i dag og VIPS så skulle formen være bra. Men neeeeeida.... Er kvalmere enn jeg har vært på mange mange dager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.... jeg ble ikke ferdig med innlegget over her.. fortsetter her.

 

Men det kan hende at jeg i dag er kvalmere fordi jeg har GJORT NOE hjemme i dag. Var først en laaang time i butikken og handlet mat til påske, ryddet så i en time når jeg kom hjem. Nå er jeg helt ferdig. Så vanvittig kvalm.

 

MEN, det skal komme bedre dager.. hadde bare håpet at den gode dagen skulle begynne i dag!!!

 

God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skjønner akkurat hva du snakker om.. Jeg gikk inn i uke 13 på søndag, og håpet på at nå må denne forferdelige kvalmen som har styrt livet mitt de siste 7 ukene snart være over... Var veldig optimistisk i går, da hadde jeg ikke kastet opp siden lørdag! Men i går kveld var det pånn igjen, og i dag har jeg vært kvalmere enn på lenge.. Men jeg håper det er siste krampetrekningene nå.. Og som jeg sier( mest for å trøste meg selv tror jeg) ; Jeg spyr for en god sak!! Får virkelig betalt for dette i oktober:-)

 

God påske. Og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ikke for å ta motet i fra dere, men jeg er i uke 17 og er fremdeles kvalm.. Har gode perioder innimellom, men det henger jaggu godt i!

Jeg klarer å spise og sånt da, men det er veldig kjedelig å gå sånn å være kvalm så lenge! Har vert kvalm siden uke 5-6..

Vi som får kvalmen får det visst til gangs og..

Nå kan det jo gå fortere over for dere enn det har for meg da.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo håpe det går over fortere :)

 

Men det kjedeligste er det at jeg går hjemm eog er sykemeldt pga kvalme. Og det er forferdelig kjedelig. Ikke minst er det forferdelig å åvære her med tanke på hvor rotete det er. Orker ikke å gjør enoe som helst.. og etter å hatt det slik i mange uker.. ja, så jan dere jo tenke dere hvordan det ser ut.

 

Savner ett rent og ryddi hjem!!!! (med litt rot i da kanskje :) )

 

Jeg er så lei av disse veggene nå!!!!!!!!!

 

humøret svinger som bare det også. Utrolig hvor fort jeg blir lei meg om dagen.. og av nesten ALT!

 

Jaja.. det komme rbedre dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 14 og kastet opp senest igår, har vært mes kvalm på kvelden jeg da. HVer kveld omtrent siden 5 uke. Håper det gir seg snart hos meg også . Men er positiv kvalm da, siden jeg vet at jeg venter på noe koselig som kommer i oktober:) Forresten syntes jeg det er litt godt å kaste opp maten, hvis jeg er overmett. Her hjelper det å drikke cola light eller pepsimax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Vet hva du snakker om ja. Er selv i uke 16+3 og kvalmen har blitt værre og oftere hos meg desverre. Er drit lei. Når det er som værst ligger jeg i senga min. en hel dag med bøtta.

Håper for alle oss som er dårlige at det gir seg snart. Når jeg er ordentlig dårlig så får jeg kraftig hodepine også.

 

God Påske til Dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kvalme er nå nesten forsvunnet siden uke 18... Men statistisk sett vil de fleste være kvitt det iallefall etter uke 14.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Ta en titt på terminkalkulatoren på babyverden.no... der får du se litt forskjellige datoer for når hva skjer i svangerskapet ut i fra ditt utgangspunkt. Ganske morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper min og forsvinner etter uke 18!!! :-)

Nå er jeg LEEEI!

Kaster helsigvis ikke opp da.. Men kan ikke drikke NOE uten å bli dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...