Gå til innhold

Positiv egglösningstest dag 30


smöla

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Er helt ny i gamet her jeg:-)

Er i 2 pp og har fått positiv egglösningstest dag 30. Forrige syklus var på 32 dager og jeg trodde jeg skulle hatt IKM på fredag. Tok en EL test for moro skyld i dag og den var positiv (begge strekene like sterke). Kan det väre at jeg har egglösning nå så sent? og at TR ikke skulle värt her för om 14 dgr? Har värt uten p-ring siden desember.

Noen som vet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan kanskje hende at eggløsningen din har forsinket seg ja,, men en annen mulighet kan være at du er gravid... EL testene slår nemlig ut på hcg graviditetshormon også.. Så hvis du vil vite om det er el eller gravditet er det bare å ta en graviditetstest også...!

 

Krysser fingre for pos graviditetstest for deg jeg!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:-) Bra det finnes medsöstre i samme situasjon. Tör ikke teste enda... Pröver og holde meg i skinnet en stund til og ikke bli testoman...hehe. Men hvis det er egglösning så sent, så er det jo typisk at gubben jobber dögn. Får håpe det holder at vi kosa litt sent i går kveld :-)

Sikkert dumt spm.. men kan syklusen variere i lengde annenhver gang? i desember ca 30 dagen, januar hadde jeg syklus på 42 dager, og sist 32 dager. Nå er jeg på dag 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Syklusen kan variere ja....veldig mange som har ustabile sykluser, spesielt tiden etter at man har sluttet med prevansjon.....

 

Bare litt nysgjerrig jeg, bor du fra smøla?:) Er opprinnelig nordmøring selv jeg sjø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne jeg er fra Fredrikstad. Smöla er et kallenavn fra Sverige. Typen er svensk:-)

Antagelig sen i syklusen da. Håper svömmerene rekker frem i tide:-o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også du var fra smøla hihi... jeg ville tatt en graviditets test da... e jo greit å vite om det er el eller at du er gravid... hold oss oppdatert da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en graviditetstest...klarte ik vente.. tihi. Den var selvfölgelig negativ. Da er det vel EL jeg har da. For egglösningstesten kan vel ik slå ut på hcg hvis ikke graviditetstesten gjör det? Har hatt mensmurringer i ett par dager, men sikkert EL jeg kjenner. Jeg som trodde IKM var på fredag. Ja ja...pröve og finne den tålmodigheten og smöre seg med den ett par uker til...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!:)

 

Det er nok at el er forsinket da!Har skjedd det samme med meg!

Vi er inne i 3pp,men jeg er nok ikke blitt gravid denne mnd,så vi prøver igjen i mai!:)Men må innrømme jeg er ganske ny i dette jeg også,så ikke alt jeg forstår *smiler*

Jeg er selv fra Fredrikstad!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å dele litt erfaringer her inne da. Sier til meg selv hver syklus at jeg skal pröve og ikke tenke på om jeg er gravid eller ikke...veldig lett... når det kommer til uka för IKM er det nesten umulig å ikke tenke på det...hehe. kan bli dyrt med sånn testing i lengden. Får håpe den sitter snart.

 

Er du 21 år? Jeg er 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...