Gå til innhold

FADER OGSÅ!!!! Er så typsik å av meg å klare å kræsje!!!!


Mamman til Hedda & Hanna

Anbefalte innlegg

Jeg er helt molbo når det gjelder å kjøre bil også, og sambo er jo helt pist, men skjønner han godt.. Klarte å kjøre rett inn i ræva på en russebil da eller, av alle ting.. De fikk ikke en skramme, mens jeg knuste lykta og bulka litt forran, var jo heldig sånn sett.. Også fikk jeg dødsbudskap at en i familen er død, i dag er det virkelig FREDAG den 13, hva værre kan skje i dag.. Også blir jeg sikkert ikke gravid denne mnd heller så nå er alt bare dritt, ååååååååååååå...

 

Unskyld men måtte bare få litt sinne.....FAAAAAAE.,,,,,, ÅÅÅÅÅ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja det er sure penger. Har akkurat mått ut med masse penger på bilen selv, det er sååå kjedelig!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen, lille venn da... Også en russebil, det var jo strengt talt unødvendig ;o)

Håper alt gikk bra med deg da! Får si som svigerfar sa da jeg skrapet opp hele siden på hans bil; "det er en värdslig ting, hovedsaken er at ingen ble skadet!!"

 

Stakkar, dette var da ikke helt din dag...huff... Det har gjerne en tendens til å samle seg litt, disse dårlige nyhetene...

 

Du får iallefall prøve å kose deg litt i påska da, så sees vi til uka! Du begynner på tirsdag, ikke sant??

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...