Gå til innhold

strekkmerker...


titti+hanna

Anbefalte innlegg

Hei! puppene mine vokser no voldsomt for tiden (er 19+4) blodårene syntes veldig og jeg er redd for masse strekkmerker. smører meg hver dag. men har hørt at det kan være smart å gå med støtte bh/ vanlig bh hele tiden, og at puppene da ikke blir så hengete og kanskje mindre strekkmerker.. noen som har hørt lignende?? Har opprinnelig små pupper og liker gå uten bh når jeg er hjemme.

noen synspunkter der ute??

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at dette med å gå med støttende bh ikke på noen måte er bevist å ha noen effekt for å hindre at puppene blir "hengete"... Har store bryst fra før og mine vokser også nå... er ikke så begeistret for akkurat det, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta hvetekimsolje i kapsler. Smører huden innenfra.

Det er vel ikke bevist at det funker mot strekkmerker, men jeg kjenner flere som har tatt disse kapslene og ikke fått strekkmerker. Og dette til tross for at de har mødre og søstre som har fått....

 

Kapslene selges i helsekostbutikker og koster ikke så mye. Verdt et forsøk i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig dette med strekkmerker, da det er hormonstyrt etter hva jeg har lært.. Jeg masserte og smurte, smurte og masserte, men det hjalp ikke stort gitt..!!

Men jeg bryr meg ikke om strekkmerkene om jeg så er ute i bikini, for de er skapt av den nyydelige datteren vår. Hun er verdt hvert eneste strekkmerke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...