Gå til innhold

Modning? Tegn til at modningen er i gang?


my71

Anbefalte innlegg

Hei damer.

 

Så har jeg kommet til uke 40. Tre dager til menstruasjonstermin, og fem dager til ul termin. Jeg er førstegangs så det kan vel fort bli overtid. Jeg synes så mange av de jeg har blitt "kjent med" her på bim allerede har født, eller har snarlig igangsetting rett rundt hjørne. Jeg også vil! :-)

 

Vel, foreløpig så er det ikke særlig tegn til at fødselen nærmer seg. Ble undersøkt av jm (gu) for førstegang uken som var. Hun sa at livmorhalsen var myknet, men at den fortsatt var høyt oppe og hadde ikke begynt å åpne seg. Noen som har erfaring at fødselen likevel har kommet igang i løpet av noen dager?

 

Noen som har lyst til å fortelle hvordan symptomer de hadde på at modningen var i gang (latensfasen + første dal av åpningsfasen)?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

 

ville bare si at vi har termin på mandag begge to da!!!

jeg vil heller ikke gå over tiden....

lurer på hvem av oss som får først!!!

skal du på ullevål? det skal jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Modningsteikn hos meg var sterkare kynnarar og stikking nedover i bekkenet. Som små lyn... Og så hadde eg meir utflod mot slutten.

Du kan jo prøva modningsakupunktur... Eg hadde det nokre gonger og kom inn på sjukehuset med fire cm opning...men det tok jammen si tid for det altså...men eg vart iallfall ikkje sendt heim igjen.. :o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil også jeg vite mer om. Har også termin på mandag.Føler at hun stadig presser lenger nedover, men jeg hadde ingen modningstegn sist uke.

 

Fortell, fortell - om modning =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dytter denne opp igjen..for dette lurer jeg også på:)

 

Har jo hørt noe om at disse menssmertene er livmormunnen som blir påvirket..akkurat som de vi hadde de første 12 ukene av svangerskapet..bare da lukket den seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..m-marikken24.04.06 har termin samme dag som deg, og har hatt mens vondt i det siste..og mye verk i underlivet..håper at det er tegn på modning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...