Gå til innhold

Skifer, hvordan går det?????


Gjest

Anbefalte innlegg

Er så spent jeg! Klare du holde deg fra å teste til imorgen da?

Håper det har klaffet for deg denne gangen, det fortjener du etter den dumme tanten kom og tok drømmen fra deg sist!

Jeg krysser alt, til og med beina!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Horatio:)

 

Tusen takk for de kryssede bena he he.

Jeg har overhodet ingen lyst til å teste i morgen.

Overrasker til og med meg selv,nei denne gangen skal tanta få utebli

noen dager før testing,hvor lenge får jeg bare ta på sparket om hun uteblir da,det er jo lettere å få tr på besøk når man ikke har en positiv test å kaste,så noen dager blir det hvertfall.

 

Ellers så murrer det litt mer sånn nå kommer tr aktig igjen men fremdeles enorme pupper he he,svimmel og rar også,og i dag sov jeg leeeenge,helt umulig å komme seg ut av senga.

 

Føler meg litt oppgitt i dag,kanskje jeg ikke får flere barn?jeg har jo allerede tre,men jeg ønsker slik en til,det er en som mangler her føler jeg,sånn er det bare.

 

Koselig at du tenker på meg..klemme..

 

Hvordan har du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy søren så disiplinert du er som utsetter testinga!

Hadde kasta meg over en jeg. Men på en måte er det kanskje like bra, ihvertfall tror jeg det å teste flere dager før er litt risikabelt, det har vi jo sett her inne.

Positivt med svæææære ømme pupper, litt murring er vel heller ikke et dårlig tegn. Men du får prøve å ikke bygge opp alt for store forventninger da, for man blir jo så skuffa om det ikke er noe!

 

Ja jeg spanderer på meg å krysse beina for deg Skifer!

Er akkurat ferdig med måndens innsats i halmen! Fram til ikm blir det i så fall for kosens skyld!

Har et svært svingende humør for tiden. Tenker som deg at det kanskje ikke blir flere, og det er veldig tøfft å tenke på. Men jeg er jo senior her inne, må vel bare være litt realistisk også!

 

Men vi mennesker har jo heldigvis evnen til å håpe, og det er det jeg gjør!

Håper for meg, deg og alle andre flotte jenter her inne at vi må få våre små gullklumper!!!!

Lykke til, det blir spennende. Regner med du deler nyheten med oss enten det blir sånn eller slik!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med horatio. Du er fantastisk disiplinert som klarer å utsette testingen. Jeg er så spent hveer gang jeg skal inn hit på å høre nytt fra deg. Jeg forstår godt hva du mener med at det er en som mangler. Har det slik selv, jeg med mine tre og det sterke ønsket om en til! Lykke til med testingen og stor påskeklem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende skifer!

Jeg håper din tålmodighet belønnes med et blått kryss!!

Beste ønsker fra vilsågjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...