Gå til innhold

Dere som er i uke 32 eller mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte er dere hos jm eller legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått til lege (m ultralyd) hver uke siden uke 30 pga hvor liten livmorhals... Og nå er jeg i uke 34 og må fortsatt gå hver uke fordi de tror barnet veier for lite.. Godt man blir fulgt opp i svangerskapet:)

Skrevet

Heisann!

Jeg er nå i uke 39. Gikk til lege/jm en gang i måneden (annenhver gang) frem til jeg var 36 fullførte uker. Etter det har jeg gått 1 gang per uke.

Skrevet

har gått en gang i mnd nå, mellom sist gang og neste gang.. neste torsdag har det gått 5 uker, dette pga av påsken, men jeg tror vel kanskje jeg snart skal begynne å gå annenhver uke, gjorde det med nr 1 i allefall, det er jo bare uker til termin i morgen:)

Skrevet

bare 8 uker til termin skulle det stå:)

Skrevet

Har gått annenhver gang til JM/lege gjennom hele svangerskapet. Er i uke 38 nå, og startet med hver 2.uke fra uke 36... Før det var det ca hver 6.uke etter u26-28. Har ikke hatt noe trøbbel eller komplikasjoner, så synes faktisk jeg blir fulgt opp litt for ofte.

De nye retningslinjene sier man skal ha 8 kontroller ila hele svangerskapet.

Skrevet

Annenhver gang hos jordmor og lege. Hver 14 dag blir det enten lege eller jordmor. Er 34+0.

Skrevet

Jeg er i uke 38 nå og har gått kun til JM... har vært på kontroll hver 4 uke fra etter jul. Nå skal jeg begynne å gå annenhver uke tror jeg..skal iallefall på kontroll om en uke og da er det to uker til terminen...blir spennende det..;)

Skrevet

jeg går ca annenhver uke. men det er mest pga jeg har vann i kroppen, og lite med jern. så de følger meg opp nøye. syns selv det er tryggest å gå oftere nå mot slutten også:o)

Skrevet

Er i uke 34 og går kun til legen. Har vært på 2 kontroller i hele svangerskapet. Må vel ta en tur etter påske engang?

Skrevet

annen hver uke :o) hver uke fra uke 36.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...