Gå til innhold

Dere som er i uke 32 eller mer


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gått til lege (m ultralyd) hver uke siden uke 30 pga hvor liten livmorhals... Og nå er jeg i uke 34 og må fortsatt gå hver uke fordi de tror barnet veier for lite.. Godt man blir fulgt opp i svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er nå i uke 39. Gikk til lege/jm en gang i måneden (annenhver gang) frem til jeg var 36 fullførte uker. Etter det har jeg gått 1 gang per uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått en gang i mnd nå, mellom sist gang og neste gang.. neste torsdag har det gått 5 uker, dette pga av påsken, men jeg tror vel kanskje jeg snart skal begynne å gå annenhver uke, gjorde det med nr 1 i allefall, det er jo bare uker til termin i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått annenhver gang til JM/lege gjennom hele svangerskapet. Er i uke 38 nå, og startet med hver 2.uke fra uke 36... Før det var det ca hver 6.uke etter u26-28. Har ikke hatt noe trøbbel eller komplikasjoner, så synes faktisk jeg blir fulgt opp litt for ofte.

De nye retningslinjene sier man skal ha 8 kontroller ila hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver gang hos jordmor og lege. Hver 14 dag blir det enten lege eller jordmor. Er 34+0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 38 nå og har gått kun til JM... har vært på kontroll hver 4 uke fra etter jul. Nå skal jeg begynne å gå annenhver uke tror jeg..skal iallefall på kontroll om en uke og da er det to uker til terminen...blir spennende det..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går ca annenhver uke. men det er mest pga jeg har vann i kroppen, og lite med jern. så de følger meg opp nøye. syns selv det er tryggest å gå oftere nå mot slutten også:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...