Gå til innhold

Hei folks - Tatt ny test i dag!!!


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Den var helt lik den testen eg tok på mandag. Veldig veldig veldig svakt kryss. Tror ikke den var noen særlig sterkere. Ikm på lørdag.

Tørr ikke slippe gleden løs før det er et strekt kryss der og eg har gått over ikm dagen. Så tar meg meg den siste tesetn eg har på ferie, og tar den i smug for bekjente.

 

Hva med dere andre som har ikm 15./lørdag?

Tatt test? Hva ble svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekke testen en gang til, fktisk så VAR DEN STERKERE enn testen på mandag. Men gravide-streken var veldig smal, ikke like bred som bortover streken. har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis testen er sterkere enn forrige test, så tror jeg at du er gravid og at egget sitter som det skal... Men vent til ikm med å slippe jubelen løs. siden testen enda er så svak.. Det har ikke noe å si om test streken er smal eller bred, bare den ER der.. :0) Du er gravid, håper bare at spiren sitter godt!!! Krysser fingre for en supersterk test om noen dager til....

 

Gratulerer så hjertelig med positiv test!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi:-)

 

høres ut som om det går din veg dette her da

 

jeg har testet to dager på rad. mandag og tirsdag.. ble så inspirert av din test... så jegmåtte bare prøve jeg også...

 

men negativ... nå skal jeg ikke teste meg før i morgen tiiiidlig.. hehe...

 

håper i det lengste...

selv om håpet er litt bleknet..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, hurra! Gratulerer med positiv test! Du er nok gravid. Jeg testet meg i dag tidlig, ikke antydning til plusstegn en gang, så du kan nok satse på at du er gravid nå. Gleder meg masse på dine vegne!

Nå må du kose deg og slappe ordentlig av i påsken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å slappe av! Men kommer til å tenke på den testen. Tar en test på ikm dagen. og ser. da er eg trygg - viss spiren sitter da!

 

lykke til dere andre og!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok gravid ja :-) Men skjønner godt at du vil ha sterkt kryss da :-) Bare vent et par dager til du og test igjen... Men jeg sier nå gratulere uansett, for en strek er jo en strek... jeg har IKM søndag eller mandag, tenkte å teste fredag morgen jeg. Tok en billig test idag tidlig, der var en rosa skygge, men ikke strek da, så tror jeg kjøper meg et par CB jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamsen - gratulerer såå mye:-)

 

Når jeg ble gravid i fjor fikk jeg også en tynn strek, det har ingenting å si..!

 

God påske:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...