Gå til innhold

nå har sambo endelig bestemt seg =)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

etter jeg var hos legen og fikk henvisning til gu,så mente sambo at det ikke var så viktig med gu,for jeg blir jo gravid når det er meningen....jeg ble litt skuffet når han sa det,og trodde han var usikker på meg.

å...jeg er så glad...-for nå vil han at jeg skal bli gravid med en gang...

 

han fikk høre i går at kusinen hans skulle ha baby igjen(hun har en sønn som er like gammel som våres)...

kanskje det er derfor han ble så ivrig ?!??

 

må bare legge til at farmoren til sønnen vår er mer bestemor for ungen til kusinen,enn hun er for barnebarnet sitt.. alle klær som barna hennes har hatt,vil hun gi til dem.

blir utrolig skufffet,men er SÅ GLAD for at mormoren og morfaren ALLTID er der når det trengs =)

 

skal til gu i juli,og da har vi prøvd i ca 13mnd..

det jeg lurer på da er om det er stor sannsynlighet for at de kan "hjelpe"meg med pergo e.l ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, nei hun er nok ikke farmor til kusinen sine unger også. Men trist for dere at det virker som hun bryr seg mer om kusinen sine barn, enn deres barn. Godt du har foreldre som stiller opp da.

 

Og veldig koselig å høre at samboeren din er veldig klar for flere barn nå. Det betyr mye!

Jeg kan ikke noe om pergo desverre, men ønsker dere masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja,hehe...måtte le litt... skjønnte ikke helt hvordan det gikk an at hun skulle være bestemor til den ungen også... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...