Gå til innhold

Gynekologen kunne se eggløsning i vente ;o)


Steinbukk79 fødeklar

Anbefalte innlegg

Fikk endelig time til gynekologen etter henvisnig for habituell abort. Og etter masse prøver så ville han ta en ultralyd. Siden jeg var på dag 16, var jeg ganske så spent på hva han ville se... Han kunne se på slimhinnen og på den venstre eggstokken at eggløsning fant sted om to dager, altså i dag. Han såg det på størreslsen på eggposen som vokste med to mm hver dag og etter en hvis størrelse så "sprakk den" og da løsnet egget.... Min var da 19 og den sprekker når den er ca 22... Ganske spennende og se, og en fantastisk følelse og vite at jeg faktisk har eggløsning nå (fikk også pos el-test i dag). Jeg har mange sykluser uten el, men da er dette faktisk den andre eggløsningen i år!!! Jeg er kjempe fornøyd!!!!!!! Og håper selvfølgelig på klaff...... Som alle andre... ;o) Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver også å el-tester som en gal, ettersom jeg er usikker på når el kommer pga sa for en drøy uke siden. Kjøpte en hel bunke på billigestester.com, så nå er det bare vente og se... Åh, har ingen tålmodighet til denne ventingen hehe...

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...