Gå til innhold

Oktober: Flere uten symptomer i uke 14?


2 Hærligheter!

Anbefalte innlegg

Har plutselig mistet alle mine symptomer...Er 13+6 i dag.

Eneste er at jeg har ømme pupper..Kjenner nesten ikke noe av stikkingene nede i magen ,men har litt mens murringer.Flere som har lite symptomer nå?

Blir jo litt bekymret...

 

PåskeKlemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Har ikke annet enn ømme pupper jeg heller. Ja, bortsett fra at jeg blir sulten og tørst mye fortere enn før jeg ble gravid da.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at det roer seg nå. Var også bekymret, men ble beroliget i går når vi var på ul. Kan selv snart spise normalt igjen, spiste taco i dag og det gikk fint ingen tegn til halsbrann. en lettelse..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+6 og ja, symptomene er mye mindre enn de var, kan for eksempel sove på magen igjen, det har jeg ikke kunnet før, grunnet veldig ømme bryster. Er ikke fullt så trøtt lenger heller. Men har mye ubehag i magen, dette kanskje fordi jeg har en morkake som ligger lavt. God påske jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig litt rart. du er bekymret fordi symtomene er borte. Jeg er bekymret fordi jeg kjenner litt mye murring. Når slutter vi å bekynre oss???? Dette er heller ikke det første barnet mitt, allikevel er jeg bekymret over alle små ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...