Gå til innhold

Fall!!!


anntintin <3

Anbefalte innlegg

I går skjedde det som ikke skal hende: Vi har ei bratt trapp ned til badet, uten gelender og med glatte trinn. Vi har snakket om å få den litt mere "gravidvennlig" hele svangerskapet, men det har jo liksom gått så bra. Er forresten i uke 34 nå.

Men i går allså: jeg ble kvalm og skulle raskt komme meg ned til badet. Hendene hadde jeg forran munnen for jeg kjennte at dette kunne komme fort. da jeg har 5 trinn igjen så sklir jeg og ramler ned resten av trappa. Ble SÅ redd, trodde at nå kom det til å skje noe m babyen... Men heldigvis: mannen kom ilende og hjalp meg opp, sjekket ben og armer: ingen brudd: holdt omkring meg lenge så jeg roet meg ned.

Har sovet godt i natt, babyen sparker som vanlig og jeg har ikke et eneste blåmerke på kroppen. Tror jeg sklei på rompa å ryggen og landa boms på rumpa.

Men i dag skal vi ut å handle utstyr til å sikre trappen: går meget forsiktig i den og er litt redd ennda at noe skal ha gått galt, men alt kjennes normalt ut. Bortsett fra ei øm hand og et ømt halebein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.... Lett for det der :)

 

Men jeg tror nok bebisen har det bra, ei venninde av meg sklei på isen rett på rumpa og det gikk fint. Ei anna besvimte på et kjøpesenter, landa på magen :/

Gikk fint det oxo, så er nok oss det går mest utover ;)

 

Men OM du er bekymre så ring sykehuset og få en ul, så får du tatt en extra titt på den lille i samme slengen :D

Man skal ikke bekymre seg vettu, så jeg hadde gjort det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som kan være farlig e jo at morkaken kan løsne under sånne fall..... trur det skal en del til for å skade barnet.. men bra at alt gikk bra med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har gått bra m meg: mest redd for å gå trappa hjemme nå. Godt vi skal reise på hytta noen dager!

 

Ringte fødeavd for å sjekke om de ville kikke på meg, men så lenge jeg ikke slo magen og jeg ikke hadde hatt noen blødinger så var det ingen fare. Men jeg er ganske så mørbanket i kroppen i dag: øm fra rompa og oppover ryggen.

 

Men antisklitape er handlet innkjøpt så nå skal trappa skli sikres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...