Gå til innhold

Når er det normalt kvalmen begynner å avta????


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen:)

Jeg er i dag akuratt 12 fullgåtte uker og føler meg mer kvalm og utslått nå enn tidligere.

Jeg syntes det er så dumt å være slik når jeg har en treårig gammel datter i huset.Jeg ønsker å gi henne den oppmerksomheten hun fortjener,men sliter med det nå......

 

Bør ikke kvalmen snart begynne å avta nå?

Hva med dere?

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hos meg avtok kvalmen i uke 9-10.. men det er veldig individuellt tror jeg.. noen er kvalme hele svangeskapet.. akupunktur kan hjelpe.. men gå til en som har peiling på gravide .. ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ca uke 12-14 pleier som regel kvalmen å avta.

Men for de som er litt uheldigere så skal den med ca 90% avta i uke 20.

Husker ikke helt proseneten,men leste mye om dette sist for da hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme.Men gav seg ikke da etter 20 uke heller...hehe...jaja:O)

 

 

Men i hvert fall for de fleste så avtar det gjerne i uke 12-14.

 

Lykke til:O)

Kvalm 24 timer i døgnet her selv..:o) Blæ!Med ei snuppe på 1 år her hjemme:O)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil først si at jeg føler med deg!!! Jeg er også 12 (+3) og fortsatt kvalm og fullstendig energiløs... Forferdelig slitsomt når man har andre barn å ta seg av!! Jeg var hos legen i går, hun sa at for de som var veldig plaget ga det seg vanligvis i uke 14-15....:-(. Var så sikker på at når jeg tippet uke 12... ja da skulle alt bli fryd og gammen....blæææ!!

Vi må bare fatte mot og tenke at i et langt liv er ikke noen uker så lenge:-) God bedring til alle kvalme og riktig god påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm veldig lenge, så dette er nok individuelt.... Kvalmen gav seg etter rundt uke 24 -25! Hva dette kom av vet jeg ikke.... men det var ikke mye som hjalp. Så, mitt beste tips er å "stikke fingeren i halsen og bli ferdig med det". En ting som dempet kvalmen var Läkerol med salt smak!

 

 

Lykke til! Og God Påske :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstemann var jeg dårlig til uke 20 med nr 2 var jeg dårlig til uke 16,nr 3 ca uke 14 og denne gangen er jeg 9+2 og er kjempe dårlig.Håper at det ikke varer like lenge som første gangen iallefall.Har også ei lita på 3 som ikke får mammas oppmerksomhet sånn som før.Satser på at det går over snart.God bedring til deg.Misunner deg som har kommet så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...