Gå til innhold

Enebarn?


`¤*Gullungen*¤`

Anbefalte innlegg

Jeg er 36 år har to gutter på 14 og 18 år, og ei lita prinsesse på snart 2 år. Han på 18 er flyttet bort for å gå skole, han på 14 er på skolen og med sine venner på ettermiddagen, så den lille snuppa blir på en måte enebarn selv om hun har to nydelige storebrødre. Er det noen her som er enenbarn eller kjenner noen som er det, lurer på om det kan bli litt trist til henne? tenker mye på om hun skal få en lille søster eller lille bror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille engel =)

 

Jeg skjønner problemstillingen din. Jeg er også 36 år, og mine barn er 17, 15 og 13 år gamle.

Jeg har tenkt at, får vi ett barn til så vil det nesten bli ett enebarn...

Har jo veldig lyst på en til da, men to til... nei det vet jeg ikke....

Det blir vel enda viktigere å oppsøke andre med små barn. Småbarnstreff eller at de er litt i barnehagen kanskje...?

Viss du føler du har overskudd til det, og ikke minst har lyst til det, så er det jo heller ingenting i veien for å få en til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde jo i utgangs punktet tenkt av vi skulle bare ha denne lille jenta, hun har en kusine og en fetter som er tre og fire mnd yngere og de bor i nærheten av oss. Men de har bestemt seg for å få flere, men de har ingen fra før heller. Hun blir så bortskjemt av de to eldre brødrene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan lile engel

 

Jeg hadde gått for en til jeg, hvis du har overskudd da, du vet jo hva du går til, så har du lyst og føler at det er viktig for deg hadde jeg gjort det.

 

Bare noen tanker fra meg, men nå er jo jeg veldig i babymood da.........

 

 

Gyda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...