Gå til innhold

I dag får mamma vite...


Lofoten

Anbefalte innlegg

Åh! Er så spent. Får foreldrene mine på besøk i dag og er så spent på om mamma ser det før jeg sier noe!!! Hun har alltid påstått at hun kan se at folk er gravide så nå er jeg spent på om hun ser det på meg!! Er 10+1 i dag og andre har sagt at de har sett det på meg lenge, men det er jo folk som ser meg oftere enn mamma.

 

Blir spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da!

Tenk om det første hun sier når hun ser deg er "når har du termin" eller noe slikt? tihi

Kos deg med de blivende besteforeldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg er også 10+1 i dag. Vært noen dager på hytta med foreldrene mine nå og er rimelig frustrert over at de ikke ser det! Tenkte jeg skulle vente med å si det til de spurte denne gangen jeg! Jeg har godt synlig mage, er dødstrøtt om kveldene, kvalm, orker ikke kaffe, og tisser hele tiden. Mor har kommentert alt sammen, men kobler det nok ikke :o) Må vel snart si det selv ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da. Du må fortelle hvordan det gikk..

Jeg var så ufattelig nervøs da jeg skulle fortelle det til mor, enda til hun visste at vi prøvde, og har hele tiden vært positiv. Så rart det der. Følte meg som en liten unge da jeg skulle si det ( og jeg er 31).

Men det gikk jo strålende, mor blei så rørt atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig det der.. Synes nesten det var litt ekkelt å si det til mamma og pappa. Da visste de liksom at jeg hadde hatt sex..! (Herreguuuuud)

 

Hehe, litt tullete i hodet mitt kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også kjempenervøs da vi skulle fortelle det til foreldrene mine. Jeg var helt dårlig og hadde vindt i magen. Jeg hadde egentlig mest lyst til å la være å si noe. Men da jeg sa det ble de veldig glade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he, er på ingen måte nervøs for reaksjonen. Er 32 år og det er vel på høy tid at hun får en sånn nyhet fra meg - regner med at hun egentlig har gitt meg opp. Så hun blir nok strålende fornøyd med nyheten om at et nytt barnebarn er på vei! Det som blir spennende er om hun SER at jeg er gravid eller om jeg må fortelle henne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle det i dag eller i morgen, er 10+2 nå. Magen "poppet" plutselig ut her om dagen, men jeg ser ikke det grann gravid ut, bare tjukk... hehe.

 

De bor på en helt annen kant av landet, og jeg hadde lyst å vente til jeg treffer de før jeg forteller.

 

Er ganske sikker på at de blir veldig glade :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...