Gå til innhold

Så mistet jeg likevel:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd for 3 uker siden, da ble det konstantert at jeg hadde mistet en tvilling. men hjertet slo på den lille som var igjen. Da var jeg ca 8 uker. Jeg ble satt opp på en ny ul som var på mandag. Der viste det seg at også det hjertet hadde sluttet å slå...

Jeg fikk utskrapning, og så var alt over.

Gyn. sa at fosterene hadde sluttet å utvikle seg med en ukes mellomrom.

Nå er det 2 dager siden å jeg blør lite, bare rosa utflod. er det normalt?

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så kjempetrist med to håp som brast! :-(

 

Av det jeg har lest her inne ser det ut som det meste er "vanlig". Noen blør lite og andre i 8 uker. Men noen som har vært gjennom utskrapning kan kanskje svare mer presist.

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar

Huff så trist...Ikke så mye man kan si i en sånn situasjon - det meste blir klisjéaktig.

Har selv hatt en MA/SA, men slapp utskrapning, for det blødde seg ut selv. Men innbiller meg at de som får utskrapning kanskje blør kortere tid etterpå...?

 

Lenke til kommentar

Så trist å lese... :(

 

Jeg har også hatt utskapning.

Var 10 uker på vei, da ul viste at fosteret var dødt. Hadde utskrapning 13 mars og blødde i 2 - 3 dager og etter det hadde jag bare brunlig utflod i litt over en uke.

Fikk tilbake mensen i dag. 4 uker og 3 dager etter.

 

*trøsteklem*

Lenke til kommentar

Åi, dette var ikke hyggelig =( Er alltid så trist å miste de små man har gledet seg til skal komme. Og i tillegg så var det jo to for deg =( Føler virkelig med deg. Er ikke så mye trøstende å si i en slik situasjon, annet enn at dere vil nok klare å få til en liten spire igjen når kroppen din er klar for det. Lykke til med tiden fremover!!!

 

Trøsteklemmer fra,

Lenke til kommentar

Tusen takk for mange fine svar! Det er nok av dem som ikke vet hva dem skal si til meg... Det blir nesten vanskeligere da.

Man må jo bare se fremover, selv om det er litt vanskelig akkurat nå. Gleder meg til påsken er ferdig så jeg får begynne i jobb igjen, da går dagene sååå mye raskere.

Så blir det nok min tur igjen:)

 

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...