Gå til innhold

Her er dietten jeg snakket om for et par dager siden - noen som ønsket å se på den!


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Suppe:

 

2 bokser hermetiske tomater

2-3 store purrer eller en stor spansk løk

kjøttbulljongterniner på pk.16, bruk 14 (7 stk)

1 pk Mr. Lee nudler

2 bokser grønne brekk-bønner eller 2 pk franske bønner

2 grønne paprika

1 kg gulrøtter

5-6 l vann

 

Slik gjør du:

- kutt grønnsaker i små biter og ha i en kjele

- løs opp buljongterniner i varmt vann

- hell på tomater og de andre ingrediensene

- kok til grønnsakene er møre

- krydre som du vil med hvitløk, salt, pepper, persille osv.

 

Denne suppen kan du spise gjennom hele uka. Spis så mye du vil. Det er ingen kalorier. Jo mer du spiser jo mer går du ned i vekt.

 

Drikke:

Juice uten tilsatt sukker (meierienes juice), te, kaffe, skummet melk, VANN OG VANN OG VANN!!!

 

Dag 1:

 

Spis alle slags frukter utenom bananer. Meloner er flotte og kalorifattige. Spis frukt og suppe i dag.

 

Dag 2:

 

Spis deg mett på rå, kokte eller boksgrønnsaker. Prøv å spise grønne bladgrønnsaker: spinat, salat osv... IKKE erter, mais eller tørre bønner. Spis grønnsaker og suppen. Til middag kan du spise bakt potet med smør. IKKE FRUKT I DAG!

 

Dag 3:

 

Spis så mye frukt og grønnsaker og suppe du vil. Ingen bakt potet i dag. Etter i dag skal du ha gått ned 2 kg.

 

Dag 4:

 

Bananer og skummet melk. Dvs. spis minst 3 bananer og drikk så mye melk du kan i dag. Kroppen trnger potassium, kalsim g proteiner i dag. Du vi merke mindre sug etter søtsaker. Spis suppe som vanlig.

 

Dag 5:

 

Biff og tomater. Du kan spise fra 280-560 gr biff og 4 tomater i dag. Spis suppen minst en gang i dag.

 

Dag 6:

 

Biff og grønnsaker. Spis så mye du vil i dag av biff og grønnsaker. Spis suppen også. Ingen potet.

 

Dag 7:

 

Brun ris (helsekostbutikk) og juice uten sukker og grønnsaker. Spis deg mett og husk suppen. Bland kokte grønnsaker med risen om du vil.

 

Etter 7 dager skal du ha gått ned 4,5 til 7,7 kg. Ikke gå på dietten igjen hvis du har gått ned mer enn 7,7 kg. Da må du vente minst 2 dager før du begynner igjen.

 

Husk å drikke vann!!!

 

Hva syns dere! Høres dette ut som en slankekur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt forferdelig!

 

FORDI: Jeg har nemlig prøvd utallige av disse. Man går raskt ned om man klarer å følge dette ja, men den suppa holder du på å kaste opp av til slutt.

 

I tillegg så er dette kun egnet til jojo-slanking, for så fort man går over til vanlig mat igjen blir det kluss i metabolismen dsom har gjort at man går ned raskt...

 

Sorry, men dette orker ikke jeg igjen=) Da vil jeg faktisk heller hoppe på atkins-dietten. Der gikk jeg ned 8 kg på 3 uker og de BLE BORTE!

 

Meeeen, lykke til for de som orker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg syns det er fint å høre dette, for jeg har liten peiling på slikt. Tenkte jo kanskje at siden man går så fort ned, at kiloene kommer fort på igjen. Kanskje jeg skal la mannen prøve først, så kan jeg jo se åssen det går med ham =)

 

Takk for innspill i alle fall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...