Gå til innhold

Æsj....


Heiaar har blitt 2-barnsmor

Anbefalte innlegg

Så var tanta her, da. Hadde såååå store forhåpninger denne mnd. Første pergokur og maaasse symptomer, men når jeg leser på andre innlegg om pergo så har jo de fleste de samme symptomene. Kvalme, trykk/press i magen osv. Men da vet jeg det til neste gang - at det er bivirkningene på pergo. Nå skal jeg ha en pergo-fri mnd og, i følge legen min, er det veldig vanlig å bli gravid i en sånn "mellom-mnd", så vi får se.

 

MEN - jeg har bestemt meg for å legge tema prøving dødt en stund. Sies jo at veldig fokus på det ikke gjør saken noe lettere. Jeg er så heldig at jeg skal gifte meg, så jeg skal begynne å planlegge det. Da blir det full fokus på planlegging en stund fremover.

 

Ønsker dere masse lykke til videre og en riktig god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var som jeg skulle skrevet det selv for ca en mnd siden. Jeg var faktisk ganske så sikker på at vi hadde lykkes siden jeg hadde så mange "riktige" symptomer men det var først da jeg snakket med gyn når tr nærmet seg at jeg forstod at dette også kunne være bivirkninger av pergo. Det værste var at mange av disse symptomene fortsatte i flere uker etter at jeg fikk tr. Jeg har hatt en fri mnd nå og går i disse dager og venter på tr. Har i utgangspunktet ikke tro på at det har fungert denne mnd... men kjenner nå at jeg begynner å lure og begynner å få lyst til å teste....

 

Når skal du gifte deg?

Jeg er selv gift og planleggeingen var kjempegøy!!!! Faktisk var det ingen stress i det hele tatt og mye av tingene laget jeg selv.

Kos deg masse med dette!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...