Gå til innhold

IKM i påskehelgen, anyone?


Mille-77

Anbefalte innlegg

"Dagen" for meg, er påskaften. Har ømme brystvorter og sliter med kvalme. Fælt å si "sliter" når en tenker på gravide som spyr og sånn, men jeg er nok skikkelig innbilt gravid nå, hehe, hvis ikke det er bivirkninger av pergo da, en vet jo aldri. Håper selvsagt på spire, men vil ikke være FOR optimistisk heller.

 

Bare jeg som venter litt "ekstra" i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Har IKM mlm 15-17 ( desto verre når man ikke har eksakt dag)Har endel "symptomer" jeg også. ikke godt å vite om det er PMS eller graviditet. tror mest på det første. Går ikke på hormoner eller noe, men har vært og prøvd alternativ hjelp til å stresse ned, evt løse opp spenninger i kroppen og underlivet denne mnd. har hatt litt kvalme sånn midt på dagen de siste 2 dagene og murringer og stikkinger under skambenet siden EL (ca. 3/4 april). Kan godt være PMS siden jeg alltid har hatt det i større eller mindre grad. Må innrømme at jeg venter litt "ekstra" jeg og!

Krysser alle fingre og tær for at TR ikke kommer og besøker noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ikke sant. Vet når jeg hadde EL, så legger bare på fjorten dager. Litt deilig. Tror faktisk jeg er gravid..hehe, "bank-i-bordet", redd for å ødelegge det ved å vre for tidlig ute med slike utsagn. Er veldig kvalm, og blir verre for hver dag. Hjelper å spise litt, men hjelper kun kort tid.

 

Får håpe vi blir en skikkelig gravid-gjeng fra sliterne nå, hadde vært gøy å gå månedene i møte sammen, med godspire i magen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm mandag 2.påskedag, har gått på pergo. Utrolig ømme brystvorter, også er de mer harde enn vanlig. Det er vel pergoen, men jeg har jo lov til å håpe.... Tror ingen ting, for hvis jeg ikke tror og later som om det ikke er noe, så er det kanskje noe i magen....:-)

 

 

Ønskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm 16 eller 17, ikke helt sikker. På dag 29 nå. Har en del symptomer... men testa negativt med CB idag... kjenner at tanta er på vei, men det er jo også et symptom da... får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme brystvorter jeg også, fryktet at det var pergo-bivirkning, men tror ikke det, i alle fall ikke kombinert med kvalmen, håper jeg.

 

SKjønner godt at du ikke vil håpe for mye, er litt sånn jeg også. Føler at jeg VET at det er noe, men vil liksom ikke si det høyt.

 

Har selvsagt brukt et par strips også. Var svak positiv 9 dager etter EL, men helt negativ dagen etter, så det hjalp ikke noe særlig på spekulasjonene. Har kun en test igjen, CB, og planlegger å vente til lørdag, hehe, men fredagen tror jeg kan bli lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at de ømme brystvortene er for noe annet enn pergoen. noe dritt at så mange pergo bivirkninger er det samme som graviditetssymptomer, men krysser fingrer og alt! Håper på liten pergobaby til både deg og meg, Mille! Til alle andre også for den saks skyld.

 

FOR NÅ FORTJENER VI TÅLMODIGE OG STERKE SLITERE DET!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA! Har IKM 2.påskedag og har hatt stive brystvorter i dagesvis, og de er ømme. Pleier ikke være sånn overhodet, og så har jeg knip i korsryggen og murringer og det som er... Ikke lett når vi er så mange førstegangs-pergo-tupper på en gang, men en av oss MÅ jo ha klart det!;D jeg pleier ikke ha slikt knip i ryggen annet en dagen før IKM så pussig å få det 5 dager før men men, er vel pergoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frøya76, jeg også har litt av det der. Brystene har egentlig vært "såre" siden eggløsningstider, mens magemurringene har kommet mer de siste dagene.

 

Var og trente i sted, veldig forsiktig. Merket at noen øvelser gav smerter i magen (ikke mageøvelser) - så da sluttet jeg med èn gang. Aldri reagert slik med mensen i vente, men det kjennes veldig ut som menssmerter, slik som det er de første dagene liksom.

 

Krysser fingrene for deg Frøya76, spørs om du ikke har en liten en på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...