Gå til innhold

Hvor kan man få kjøpt vegghengt stellebord?


MissHønemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barneverden på Alnabru har to typer stellebord for vegg. Ett i metall og ett i tre. Selv valgte vi veggstellebordet i tre (merke Troll) som er det dypeste og med 3 hyller. God plass til bleier, utstyr og klær. Prisen er ca 1300 kr.

 

Beklageligvis er det pr. dags dato ikke flere på lager i Barneverden butikken fordi fabrikken som lager disse har brent ned, men de vil få inn flere på lager i slutten av mai.

 

For oss hastet det litt å kjøpe utstyr, så vi tok turen over grensa til Sverige (Babyproffsen - Nordbysenteret) og har nå fått i hus Troll stellebord for vegg. Kjempefornøyd med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har et kjempefint og pent brukt hvitt BRIO vegghengt stellebord til salgs. Vi har flyttet og har derfor ikke bruk for det vegghengte stellebordet lenger. Tror det koster rundt 1600 nytt, jeg kan selge vårt for kr 700,- Har også ubrukt Sniglar stellebord (fra IKEA) som ikke er brukt pga flyttingen. Dette selger jeg for kr 150,- (halv pris).

 

Har egentlig tenkt å legge det ut på Finn, men har ikke kommet så langt ennå... Vi bor på Gjøvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...