Gå til innhold

forsvinner symptomene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Satt bare og lurte på en ting... (får sånne små-nervøse perioder av og til) Leste en plass at hvis spiren slipper taket så er det ikke sikkert man begynner å blå før ei uke seinere, men hva med symptomene (som ømme bryst) forsvinner de før? Er det noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg mistet i desember 04,,jeg var hos jordmor og prøvde å fortelle at jeg hadde en dårlig magefølelse,hun ville ikke høre på meg og sa at alt var iorden. Jeg blødde ikke friskt blod,det var klumpete og nesten sort blod og det var veldig lite.(det er jo tegn p at det er dødt) jeg ¨merka at brystene ikke var ømme lenger. jeg ble så forbannet på jordmoren at jeg ringte inn til sykehuset og beordret dem til å få tid til meg den dagen. dem fikk det til. det gjikk ikke mere enn 30 sek for at jordmoren kunne se at det ikke var liv,,og da skulle jeg egentlig vere 12 uker,,,men det fosteret var mindre enn det, hun sa at det hadde dødd i mellom uke 7-8..

så dersom dere har en dårlig magefølelse så press legen eller jordmoren til å skjekke ekstra... håper inderlig at alle slipper å miste.

lykke til alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...